Gjest Chillpill Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Hei! Vi fikk så mange gode pølser av familien i går, at jeg på impuls tenkte å lage en linsesuppe med pølsebiter. I originaloppskriften brukes chorizo, og jeg lurer da på hvilken pølse som best vil erstatte denne: pepperoni, rødvinspølse eller baconpølse? Selv holder jeg kanskje en knapp på pepperoni? Noen som vet?
Pingting Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Vanskelig å si når jeg ikke vet hvordan de to siste er krydret, men jeg ville nok også holdt en knapp på peperoni, ja.
Sundance Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Pepperoni ligner nok mest, men tror du blir fornøyd med bacon også- passer godt til linser.
loraine Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Pepperoni er jo sterkere enn rødvinspølsa, og den kjente chorizo pølsa er jo ganske sterk.
Gjest Chillpill Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Takk for svar, alle! Holdt på å lande på pepperoni, men så ville samboer gjerne prøve baconpølsa, så da ble det det. Det ble veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå