Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 3 barn i små skolen bor sammen med sin mor. mor jobber full jobb og er alene med sine barn. mor har en kjæreste som bor i husets kjeller leilighet. kjæresten har 2 barn som besøker sin far i ferier ol.mor og kjæresten involverer ikke barna så veldig, men 2 av barna er blitt gode venner.kjæresten sitter barnevakt avogtil og har ett grett forhold til barna. Barnas far ønsker å ha samver 2 kvar helg men mor er uenig pga fars kjæreste,og kompliserte familie forhold. Far har 5 barn. desse 3 + 2 eldre med ulik mor. den eldste sønnen har mistet lappen og sittet i fengsel. og hadde som barn samver med sin far og var medisinert for adhd. vokst opp i ett alkoholisert hjem. noe far ikke den gangen ønsket å gjøre noe med. Barn 2: har ikke hatt samver med sin far før han i sommer flyttet inn igjen til barnets mor.far har ikke krevd samver med dette barnet og har ikke hatt kontakt med barnemoren i barnets opvekst.dette barnet har hatt besøkshjem siden barnet var 3 år. barn 2 var innlagt på bup og har nylig fått diargnosen barneautisme.( det har tidligere vert asbergers diargnose) Denne barne moren har 4 barn ingen har samme far og barnemoren har hatt hyppig partnerbytte. Far vet om dette og ønsker å ha alle sine barn sammen med alle hennes barn(noen er voksne) far har bl.a tatt med barna på besøk i fengselet og involvert barna i venne konflikter som barn 2 har. og venne konflikter som noen av hennes andre barn har. mor ønsker ikke at barna skal involveres for sterkt i dette og nekter å sende barna til far om han ikke ønsker å ta vare på barna selv,men overlate dem til sin kjæreste og hennes barn etc. far har nå tenkt å gå rettens vei for å kreve at barna skal vere hos denne damen. hva er riktig her synest dere?
Aldrisur Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Oh my gosh! Mener du virkelig at vi skal klare å mene noe om dette? 3
Gjest yojo Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Oi, ble litt for innviklet for meg. Ta med alle på familiekontoret og finn en løsning?
Hymy Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Forvirrende... Jeg ville bedt mor ta kontakt med familievernkontoret eller barnevernet så hun kan forklare sin side av saken og få hjelp til megling mellom mor og far. Megling som faktisk er til barnas beste.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 ts her. er enig i at dette er kaotisk men ønsker råd. saken er advokat stoff nå.fam vern kontoret klarte ikke å finne en løsning mellom partene.
Aldrisur Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Vet du TS, nå har jeg lest alt en gang til, og jeg får fremdeles ikke taket på essensen i historien din. Det er liksom så altfor mye informasjon. Det er mulig det er mitt hode som ikke strekker til her.
Snøvott Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Denne barne moren har 4 barn ingen har samme far og Hvilken mor er det du snakker om her, den første eller en helt annen? Nå mener jeg virkelig ikke å være slem, men du kunne med fordel ha tatt deg tid til å gjøre innlegget mer forståelig. For meg ble det bare en oppramsing av unger og mødre, og jeg skjønte ikke hvor noen av dem hørte hjemme. 2
Anglofil Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå