Gå til innhold

Trenger en mobilanbefaling :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har en mobil å anbefale? Aller helst vil jeg ha iPhone 4s eller Nokia Lumia, men disse er for dyre nå. Er student og har nettopp handlet inn masse bøker, så nå må jeg tenke litt fornuftig. Jeg er på jakt etter en mobil med god kvalitet og med godt kamera som ikke er altfor stor. Er også et pluss hvis den er hvit eller med en annen farge - svart er så kjedelig :)

Endret av Frøya90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit iPhone 4 (uten s)

Hadde den selv før, og har nå s. Liten forskjell i daglig bruk

Skrevet

Fornøyd med min Sony Ericsson Arc (Sort), men kan vel fåes i metal (sølv).

Skrevet

Samsung galaxy s2. Aldri vært så fornøyd med en mobil før jeg!

• Liker 1
Skrevet

S II, iPhone 4 er GAMMEL og ikke engang best i 2010. Lumia kjører Windows, obs obs.

Skrevet

Fornøyd med min Sony Ericsson Arc (Sort), men kan vel fåes i metal (sølv).

Hvorfor nevner du en så middelmådig telefon? Si Arc S i hvert fall.

Fint at du er fornøyd, men det finnes et hav av bedre telefoner. Tenk om TS endte opp med en Arc?

Skrevet

Hvorfor nevner du en så middelmådig telefon? Si Arc S i hvert fall.

Fint at du er fornøyd, men det finnes et hav av bedre telefoner. Tenk om TS endte opp med en Arc?

Bla bla bla bla bla.

• Liker 1
Skrevet

HTC desire s har jeg, i grå, og jeg er kjempefornøyd:)

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Herregud, hold deg borte fra den der nye Nokia Lumia! Moren min kjøpte seg den for litt siden og hun holder på å kaste den i veggen hver gang hun bruker den. Hvorfor vet jeg ikke, men den er tydeligvis avansert, treg og ganske dårlig.

Skrevet

Nokia 300, billig og god! Finnes i svart og rød

Skrevet

Samsung Galaxy S2, ingen over, ingen ved siden av. Kjøp deg den hvite, den er lekker :)

• Liker 1
Skrevet

Samsung galaxy s2. Aldri vært så fornøyd med en mobil før jeg!

Samsung Galaxy S2, ingen over, ingen ved siden av. Kjøp deg den hvite, den er lekker :)

Signerer disse to! Og ja, den hvite er fiiin! :rodmer:

Skrevet

er fornøyd med min hvite iphone 4s.Kommer nok ikke til å bli ny mobil her i huset på en stund, og jeg er kjent for å iallefall kjøpe en i året :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg er kjempefornøyd med Samsung Galaxy S2! Men kameraet synes jeg ikke er noe særlig. Telefonen er også litt stor (jeg ser du vil ha en litt liten). Har du vurdert å kjøpe et vanlig kamera til å ta bilder med? Mobilkameraer er vel generelt sett ganske kjipe.

Endret av Jade
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, hold deg borte fra den der nye Nokia Lumia! Moren min kjøpte seg den for litt siden og hun holder på å kaste den i veggen hver gang hun bruker den. Hvorfor vet jeg ikke, men den er tydeligvis avansert, treg og ganske dårlig.

Windows i ett nøtteskall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...