Chiyo Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Jeg fant serien på youtube! Jeg har leitet etter den kjempe lenge, og hadde egentlig gitt opp, men nå har noen lagt den ut på youtube. Det er på fransk da, men det er bare god øvelse. Noen andre som så på denne serien, da den gikk på Fox Kids?
Gjest Navifairy Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jeg fant serien på youtube! Jeg har leitet etter den kjempe lenge, og hadde egentlig gitt opp, men nå har noen lagt den ut på youtube. Det er på fransk da, men det er bare god øvelse. Noen andre som så på denne serien, da den gikk på Fox Kids? Åååh jeg elsket den serien! Husker jeg så på den hver dag etter skolen. Søkte opp tittelmelodien nå, og får mange gode minner <3
Chiyo Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Har nå skjønt at fransken min suger. Endret 20. februar 2012 av Chiyo
Purple Basil Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Ja! Er noen år siden nå, men utrolig morro å se det igjen:p Synd at Fox Kids ble borte:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå