AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Må bare spørre om en ting. Jente (19) her. Har snakka mye med en gutt i det siste. Har brukt skype, webkamera og facebook Han har flørta mye, og kaller meg ting som pus, søta og sender innimellom noen hjerter. Men for 2 dager siden var han plutselig helt forandra. Sendte ikke smiley, ikke noe pus eller noe flørting. Har prøvd å ta kontakt med han i dag, men han svarer kort og kommer ikke med nye spørsmål. Hva er det med sånne gutter? Noen som har en IDE om hva han tenker? Kommer til å spørre han snart, men orker ikke mase om det egentlig ikke er noe. hjelp?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Han har ligget med noen andre. Jeg har ikke ligget med han. Har kjent hverandre lenge, men flørtingen begynte ikke før for ikke så lenge siden.
Usikker23 Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Kanskje han er opptatt? Gutter kan være dårlig da med smileys og sånn ;-) Flørter dere ansikt til ansikt og? Eller bare på Facebook, meldinger? Kanskje han bare er veldig flørtete av seg, og har tenkt seg om, hvis han ikke mener noe med det, og merker at du liker han mer enn han gjør med deg. Du sier jo at du har kjent han lenge, hvordan har han vært med andre jenter?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Har vært mest facebook nå, siden vi bor et stykke fra hverandre. Han virker så koselig, flørtete og gir meg veldig mange komplimanger, men vil ikke legge noe mer i det, om han ikke bryr seg. Var bare så rart at han plutselig snudde helt om. Tok vel en dag, da han plutselig virka helt annerledes og starta ikke samtaler mer. Tusen takk for svar, dere er gode
Pene sko... Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Har du flørtet tilbake og vist at du er interessert? Dette er nemlig ganske viktig. Vi menn tolker det fort som at du egentlig er uinteressert om vi stadig må ta initiativ og flørte uten å få noe særlig tilbake.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Ja, føler selv jeg har gjort det iværtfall. Er jeg som har tatt kontakt de siste 3 gangene nå, og når han svarer kort i tillegg begynner jeg nesten å tvile.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Noen fler som kan tenke seg hva det kan være?? - ts
Steinar40 Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 Noen fler som kan tenke seg hva det kan være?? - ts Det kan være at han nå er interessert i ei anna jente. Blir fort bare rot i alderen deres. Dumt å ta det altfor seriøst. Ihvertfall i en tidlig fase. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå