Gå til innhold

For tidlig for barn ?

Anbefalte innlegg

Gjest LinneaK
Skrevet

Jeg er 21 (22 i år) og har veldig lyst på barn, men jeg lurer på om det er for tidlig å bekymrer meg for å ikke passe til morsrollen.. Jeg har aldri vært spesielt komfortabel med andres barn, aldri vært den "gulleguuuuull" personen. Men jeg føler jeg vil ha noen andre enn meg selv å ta vare på i livet mitt, for jeg har vært veldig selvopptatt hele livet å trivdes med det, men nå begynner jeg bli veldig lei av det. Jeg tenker også alderen min egentlig er en fin alder, jeg vil jo være nesten 23 når jeg får barn dersom jeg blir gravid akkurat nå da:p Jeg har jo ikke noe lyst til å vente i evigheter og plutselig få vite at jeg ikke kan få barn lengre eller noe i den duren...

Jeg lurer også på om forholdet mitt er for ferskt for dette. Vi har vært sammen siden november 2010, bodd sammen i 8 måneder bare. Men vi elsker hverandre, er forlovet, begge er i fast jobb å alt sånt. Vi vil begge ha barn, men stresser ikke med det. Tenker at det er noe som "skjer når tiden er rett". Men jeg går på prevensjon nå for å unngå overaskelser, men jeg har tenkt mye på det i det siste å kjent på følelsen at det er en fin tid å få det på.. Han jeg er sammen med er to år yngre enn meg da, så jeg tenker også på om det er altfor tidlig for han selv om han sier det ikke er det. Vil ikke tvinge han inn i noe han ikke vil. Vi har snakket om det flere ganger og han virker egentlig mer gira på det enn jeg gjør , haha:) Hva tror dere ? Er det bare å hoppe i det, føler man seg noen gang HELT klar for det? ser egentlig for meg jeg vil bekymre meg over et eller annet uansett når jeg bestemmer meg for det, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere er glade i hverandre og begge ønsker det, dere har jobb og er friske og raske så hvorfor ikke?

Lykke til :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...