Mrs. B Skrevet 22. mai 2002 #1 Skrevet 22. mai 2002 (endret) Vi skal på bryllupsreise til Chaniakysten på Kreta. Er det noen her som har vært der som kan fortelle litt om hvordan det er der? Været, bading, spisesteder, priser osv.?! På forhånd takk! Endret 8. august 2007 av Mrs. B
Maro Skrevet 22. mai 2002 #2 Skrevet 22. mai 2002 Godt å være der. God mat, vennlige folk. Kan du spesifisere hvr hotellet ligger? Chanikysten er lang. Ikke noe spesielt billig lengre.
Mrs. B Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2002 Hotellet ligger ved Stalos tror jeg...?! 12
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #4 Skrevet 23. mai 2002 Vi bodde i Chania i fjor da vi var på ferie. Kan anbefale den venetsiske havnen - fra havna går det en båt ut til en festning der man kan innta et veldig romantisk måltid. Ellers er det trivelige smågater. Den eneste demperen på ferien var da mannen min ble matforgiftet i Platinas Men det var flott uansett. Dersom dere skal være to uker anbefaler jeg å reise på litt lengre turer; Knossos, Gramvousa, Elafonissi, lær dere å dykke .) Vi bodde i Nea Chora forøvrig. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå