Gå til innhold

Acne veba eller rita shearling

kristid

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter enten Acne Veba eller Acne rita shearling jacket i størrelse 36. Begge er utgåtte modeller så de er ikke å få tak i i butikk lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Legg ut annonse på finn eller kontakt diverse motebloggere? Avisa? Ebay kan du også sjekke. Spørs hvor godt du er villig til å lete, og om det er noen som er villige til å gi de fra seg. Så i hvert fall noen salgsgreier på blogger. Synes også at veba er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut annonse på finn eller kontakt diverse motebloggere? Avisa? Ebay kan du også sjekke. Spørs hvor godt du er villig til å lete, og om det er noen som er villige til å gi de fra seg. Så i hvert fall noen salgsgreier på blogger. Synes også at veba er nydelig!

Tusen takk for svar!:)

Jeg sjekker både finn.no og ebay ganske ofte, men har ikke dukket noe opp enda. Eller, det ligger en ute på finn.no, men der svarer ikke selgeren, så jeg lurer på om det er en falsk annonse;)

Ja, har sett at flere bloggere har solgt den, men det var før jeg fant ut at jeg måtte ha den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Synes ebay har generelt dårlig utvalg av acne klær. Prøv side2vintage, det er en mer trendy side som selger brukte klær, å det for det meste kule ting som blir solgt der. Du kan lage en annonse der du ønsker deg å kjøpe de to jakkene så får du respons om noen vil selge :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...