Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og skjønner ingenting. Etter 13 år sammen sa samboeren min i går at han skulle flytte - og jeg ante ikke at det kom engang.

Spurte om han ikke kunne gi oss en sjanse, men nei - han skal flytte. Det er ingen andre med i bildet, ikke noe som har skjedd, det bare kom helt plutselig.

Og nå sitter jeg her, da, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Sist jeg var singel var jeg i 20-åra, var på byen og hadde mange single venner. Nå trives jeg ikke på byen lenger og alle vennene mine er gift eller har barn.

Derfor spør jeg, hva gjør jeg nå? Noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer omtrent aldri bare helt "plutselig"

Skrevet

Jeg synes du skal bruke litt tid på deg selv en stund før du begynner å tenke på å finne en ny partner. Kanskje kommer det litt av seg selv skal du se!

Når jeg plutselig ble singel gikk det ikke lenge før jeg flørtet med menn. På få måneder har jeg truffet to og holder på å bli kjæreste med den siste. Begge deler veldig uventet. Jeg tror jeg bare ble motakelig for flørt, noe jeg åpenbart ikke var mens jeg var i forhold. Rart hva man sender ut av "vibber" altså!

Ikke stress, det ordner seg! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Sitter her og skjønner ingenting. Etter 13 år sammen sa samboeren min i går at han skulle flytte - og jeg ante ikke at det kom engang.

Spurte om han ikke kunne gi oss en sjanse, men nei - han skal flytte. Det er ingen andre med i bildet, ikke noe som har skjedd, det bare kom helt plutselig.

Og nå sitter jeg her, da, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Sist jeg var singel var jeg i 20-åra, var på byen og hadde mange single venner. Nå trives jeg ikke på byen lenger og alle vennene mine er gift eller har barn.

Derfor spør jeg, hva gjør jeg nå? Noen som har råd?

Pepper er kanskje det siste du trenger i denne tiden, men jeg må pepre deg litt allikevel.

Sånt skjer ikke plutselig uten forvarsel, du har bare ikke sett tegnene.

Sannsynligheten taler for at han har tenkt på å gå fra deg i evigheter, det er fantastisk at du ikke har merket noen forskjell hos han...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal bruke litt tid på deg selv en stund før du begynner å tenke på å finne en ny partner. Kanskje kommer det litt av seg selv skal du se!

Når jeg plutselig ble singel gikk det ikke lenge før jeg flørtet med menn. På få måneder har jeg truffet to og holder på å bli kjæreste med den siste. Begge deler veldig uventet. Jeg tror jeg bare ble motakelig for flørt, noe jeg åpenbart ikke var mens jeg var i forhold. Rart hva man sender ut av "vibber" altså!

Ikke stress, det ordner seg! :klemmer:

Det var jeg som skrev dette innlegget. Vil bare si at jeg også er enig i de andre to her. Du må ha oversett noen signaler fra samboeren din. Uansett er det bare å komme seg videre på best mulig måte.

Skrevet

Har dere barn sammen?

Det betyr jo en hel del når det gjelder hvordan leve som singel framover.

Skrevet

Hør på denne sangen og kjenn på fordelene med å være alene.

Arne Schau har nemlig mange bra poenger inni der! Du kan endelig bli kjent med deg selv på nytt, finne ut hvem du er og hva du vil. Du kan realisere deg selv på nytt, kanskje du får mer tid til å drive med en hobby. Kanskje du bare vil la alt flyte og spise grandis og pelle deg i nesa.

Men samtidig så kommer du til å bli jævlig lei deg og savne ham. Masse. Og det er naturlig! :)

Du kommer til å føle deg helt hjelpesløs til tider. Men du må bare holde ut, for det kommer til å bli bedre! :)

Skrevet

Du skal leve livet :)

Det er klart du er såret og lei deg, og det skal du få lov til å være, men ikke la det spise deg opp.

Jo fortere du begynner å planlegge ditt nye liv, jo fortere kommer du over bruddet.

Plei deg selv, gå ut med venner og dyrk dine hobby`er :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Pepper er kanskje det siste du trenger i denne tiden, men jeg må pepre deg litt allikevel.

Sånt skjer ikke plutselig uten forvarsel, du har bare ikke sett tegnene.

Sannsynligheten taler for at han har tenkt på å gå fra deg i evigheter, det er fantastisk at du ikke har merket noen forskjell hos han...

Helt ærlig trodde jeg vi bare hadde en liten nedoverkurve som ikke er uvanlig etter noen år. Har prøvd flere ganger å snakke med ham om det, men han har alltid sagt at alt er orden. Likevel, er enig i at jeg trenger litt pepper...

Setter pris på at folk svarer på forumet, og også godt å høre at andre sier det kommer til å gå bedre. Begynner å glede meg til å bli kjent med meg igjen og er helt enig i at noen ny mann er det siste jeg vil ha nå. Fremtiden så bare plutselig så skummel ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...