Gå til innhold

Voksne brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fire voksne brudepiker, og leter etter kjoler til dem. Problemet er at de ikke kan være så dyre og fargen må være i gammel-rosa. Har lett rundt på nettet for å finne noen, men syntes det er veldig vanskelig. Har sett på flere utenlandske nettbutikker, men er vanskelig å vite om fargen blir riktig. Det enkleste hadde vært å finne en her i norge som kan sy dem for meg slik at jeg kan velge stoff osv, men vet at dette stort sett blir veldig dyrt. Noen som vet om noen flinke og rimelige? Med rimelige mener jeg under 1000,- pr kjole! helst lang under også ;) Bryllupet skal stå i august forresten så jeg har relativt god tid, men samtidig føler jeg tidspresset. Brudepikene mine holder til på alle kanter av landet så det er ikke like lett å få samlet alle sammen heller, så jeg har tatt mål av dem slik at jeg kan bestille noe uten at de er her. Håper noen kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler DHgate!! Selv om du sikter til noe i Norge.

Der sender du inn nøyaktige mål, og kan på nesten alle kjolene bestemme hvilken farge de skal være selv! I tillegg har de god service.

Skrevet

Skreddere på Grønland i Oslo syr billig.

PS: Det heter ikke brudepike når personen er voksen, men terne. ;)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Anbefaler DHgate!! Selv om du sikter til noe i Norge.

Der sender du inn nøyaktige mål, og kan på nesten alle kjolene bestemme hvilken farge de skal være selv! I tillegg har de god service.

Jeg vil absolutt ikke anbefale DHGate. De kopierer andre designeres arbeid, noe som effektivt er tyveri. I tillegg får siden bare dårlige tilbakemeldinger på forbrukersiden. Uetisk og dårlig kvalitet på kjøpet? Nei takk.

• Liker 1
Skrevet

takk for svar :) Har sjekket ut så og si alle nettbutikker som er å oppdrive men finner ikke riktig farge. har bestilt to ulike kjoler bare for å sjekke om fargen ble riktig, men det ble den ikke. kan ikke fortsette med det heller, for det blir litt dyrt i lengden :P Hadde vært greit å finne en skredder / syerske som kan sy dem her i norge.så om noen vet om noen, SKRIK UT! :)

Skrevet

OFF TOPIC:

Jeg vil absolutt ikke anbefale DHGate. De kopierer andre designeres arbeid, noe som effektivt er tyveri. I tillegg får siden bare dårlige tilbakemeldinger på forbrukersiden. Uetisk og dårlig kvalitet på kjøpet? Nei takk.

Det er ikke tyveri når det handler om modeller til klær, bare om det er logo på, da er det piratkopiering, hvis ikke det står noe logo på er det fullt lovlig :)

Kilde

• 2 år senere...
Skrevet

Dytter litt på denne.

Noen som vet hvor man finner brudepikekjoler til voksne i grå? Norske og gode utenlandske butikker?

Skrevet

Skreddere på Grønland i Oslo syr billig.

PS: Det heter ikke brudepike når personen er voksen, men terne. ;)

Det var faktisk mye finere enn brudepike og.

Jeg har og lyst på to voksne terner, men lurer litt på om de skal få velge kjole selv. Så lenge det ikke er en hvit kjole :fnise:

Skrevet

Jeg hjalp en vennine finne noe slikt i fjor. Mener det var mye å finne på zalando, nelly osv

Anonymous poster hash: 8b49b...560
Skrevet

Jjhouse har fargekart mef alle valg i forskjellige stoff. Har du ny fargepatron så print fargekartet. Jeg har testa det og stemte på en prikk med watermelon chiffon og en blå sateng..

Anonymous poster hash: 8cc41...829

• 7 måneder senere...
Skrevet

dytter litt på denne. Er selv på utkikk etter kjoler til brudepikene/ ternene mine..noen som har oppdaga en genial nettbutikk siden sist?

Anonymous poster hash: d7a6a...97b
Skrevet

dytter litt på denne. Er selv på utkikk etter kjoler til brudepikene/ ternene mine..noen som har oppdaga en genial nettbutikk siden sist?

Anonymous poster hash: d7a6a...97b

Ikke nettbutikk men sjekk Floyd? De har ofte supre priser på salg. Jeg fikk meg ballkjole der til rundt 300 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...