silja Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Hei! Jeg har egentlig blandingshud, men nå i det siste har huden blitt mye tørrere, dvs har røde tørre småflekker på hake, kinn, panne.. Har brukt foundation og vært fornøyd, da det har jevnet ut huden slik at disse røde flekkene (og kviser) ikke synes så godt. Men nå får jeg ikke noen foundation til å bli bra.. har lest her at mange bruker pudder til hverdags, og lurer på om noen kan anbefale et godt produkt for meg?? (krever jeg for mye nå ) Og hva er egentlig kompaktpudder -blanding av pudder og foundation?? vil det passe meg bedre tro??? *venter spent på svar*
Mrs. B Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Tror heller du bør gjøre noe med huden din. Mange får slik tørr hud nå om vinteren. Dra innom apoteket og kjøp f.eks. "Locobase". Det er en fet krem som er fin å bruke på slike områder. I tillegg kan det kanskje hjelpe med litt hydrokortison (bør helst ikke brukes i ansiktet). Den mildeste hydrokortison kremen (1%) fåes kjøpt reseptfritt på apoteket.
silja Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2004 har beg å bruke EHC de siste dagene, og allerede fått gode resultater! Det jeg lurer på nå er om et kompaktpudder feks vil være enklere å få et pent resultat med, eller om foundation er det "beste"??
Gjest Ethereal Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Du bør være klar over at uansett hva produsentene sier: PUDDER TØRKER UT HUDEN! Det eneste jeg kan anbefale, er å bruke løst pudder, og passe godt på peeling og fuktighetskrem. Når det gjelder foundation, synes jeg den fra Kanebo som heter Cream Finish er super, den passer for tørr hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå