AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Hei! Ønsker å være anonym her, siden kjæresten er datanerd og kanskje snoker litt innpå forumet. Jeg bare lurer på om noen av dere jenter som har giftet dere har gjort Boudoir-fotografering? (Dere som ikke vet hva det er, bare google det og se på bilder så skjønner dere.) Jeg har kjempelyst til å gjøre det til min kjære til morgengave, og holder på å lete etter fotografer som kanskje kan gjøre det! Hvilke "stillinger" og "rekvisitter" brukte dere? Jeg har nemlig lyst å bruke brudekjolen min og litt sånn til rekvisit. Noen med erfaringer? Hvordan gjorde dere det? Hvor gjorde dere det? 1
Samulita Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har tenkt på det, ja Men foreløpig har det bare blitt med tanken. Uansett en veldig kul gave å både gi og lage
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 TS her! Nå har jeg funnet en fotograf som er villig til å gjøre det! Har tatt kontakt med han og luftet idéene mine, og han ble utrolig gira på utfordringen! Gleder meg allerede til å gi gaven på morgenkvisten!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Jeg syns det vitner om at en er fryktelig selvopptatt når en gir bort bilder av seg selv. 2
Portvinpiken Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Jeg syns det vitner om at en er fryktelig selvopptatt når en gir bort bilder av seg selv. I all verden. Selvopptatt å gi bilder av seg selv til mannen sin? Jeg synes det høres ut som en god idè - selvom jeg selv nok ikke ville gitt det, men det er av helt andre grunner enn at jeg er redd for at mannen min ville tro jeg var selvopptatt. Jeg vil tro de fleste nyforelskede, par, nygifte ville sette pris på bilder av partneren sin, i motsatt tilfelle ville jeg blitt VELDIG skuffet i så fall 1
Samulita Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Jeg syns det vitner om at en er fryktelig selvopptatt når en gir bort bilder av seg selv. Eller at man forstår seg på menn 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Eller at man forstår seg på menn Jeg forstår såpass at en fiskestang vil blir satt mer pris på enn "frekke" blider av hu mor i undertøyet. 2
Portvinpiken Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Jeg forstår såpass at en fiskestang vil blir satt mer pris på enn "frekke" blider av hu mor i undertøyet. Da har vi heeeelt forskjellige menn. Og godt er det at folk er forskjellige :-)
Samulita Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 Jeg forstår såpass at en fiskestang vil blir satt mer pris på enn "frekke" blider av hu mor i undertøyet. Hu mor? Hvis det er slik du karakteriserer deg selv skjønner jeg at mannen din ikke er interessert i bilder av deg Og du kaller vel han for gubben, eller? 3
bobbi Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Hu mor? Hvis det er slik du karakteriserer deg selv skjønner jeg at mannen din ikke er interessert i bilder av deg Og du kaller vel han for gubben, eller? Enig Syns forresten overhodet ikke det er selvopptatt - handler vel mer om å gjøre noe spesielt for mannen sin,noe man kanskje bare gjør en gang i livet... og det er jo ikke ment for noen andre enn han...Er det liksom å være selvopptatt? Endret 21. februar 2012 av bobbi
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #12 Skrevet 21. februar 2012 Enig Syns forresten overhodet ikke det er selvopptatt - handler vel mer om å gjøre noe spesielt for mannen sin,noe man kanskje bare gjør en gang i livet... og det er jo ikke ment for noen andre enn han...Er det liksom å være selvopptatt? Ja, jeg synes det. Mannen blir nok ikke så overbegeistra som dere tror.
Gjest Mildrid Skrevet 21. februar 2012 #13 Skrevet 21. februar 2012 http://www.brollopsmagasinet.se/Global/Artikelbilder/Planeringen/2009/budoir1.jpg Denne varianten var skitkul! Kanskje jeg skulle løpt naken i skogen i anledning bryllupsdag
bobbi Skrevet 21. februar 2012 #14 Skrevet 21. februar 2012 Ja, jeg synes det. Mannen blir nok ikke så overbegeistra som dere tror. Kjenner du alle mennene som skal få dette i morgengave du da? Kanskje ikke din ble det.... 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #15 Skrevet 21. februar 2012 Kjenner du alle mennene som skal få dette i morgengave du da? Kanskje ikke din ble det.... Ikke vær så barnslig, da.
bobbi Skrevet 21. februar 2012 #16 Skrevet 21. februar 2012 Her er forresten litt inspirasjon - utrolig flink fotograf Min lenke 1
bobbi Skrevet 21. februar 2012 #17 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Ikke vær så barnslig, da. Er ikke barnslig,du skriver jo mannen blir ikke så begeistra som du tror - da lurer jeg jo på hvordan du har funnet fram til den infoen? Endret 21. februar 2012 av bobbi 1
CathFoto Skrevet 21. februar 2012 #18 Skrevet 21. februar 2012 Som fotograf har jeg inntrykk av at mannen blir kanskje enda MER glad enn du tror. 2
Portvinpiken Skrevet 21. februar 2012 #19 Skrevet 21. februar 2012 Nei dette blir rett og slett for dumt. Hvordan kan Anonym påstå at ingen menn ville sette pris på dette, og heller velge fiskestang? Hehehe - beklager at jeg ler, men at Anonym har et slikt forhold er jo helt greit, men alle er da vitterlig ikke like :-)
Fru.Vigeland Skrevet 21. februar 2012 #20 Skrevet 21. februar 2012 Jeg fikk dette i gave i utdrikkningslaget mitt Kjempe gøy.. Forloveren min er flink til å ta bilder, så vi fikk låne studioet til fetteren og var det i flere timer og tok sexy bilder av meg som vi skal lage kalender av. Så tok for oss hver mnd og tok passende bilder til alle. Så i februar f.eks satt jeg med en hjertepute og dekket akkurat nipplene. Så blir spennende å gi han det i morragave sammen med en anna gave. Og til deg som er så negativ her inne på forumet Skjønner ikke at du gidder å bruke så mye tid på å kverulerer med andre som kun er her inne for å både få og gi ideer. Har du ikke noe bedre å finne på? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå