AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Ser det gjentas stadig at når man skal ha visning så skal man fjerne personlige nips og bilder, skittentøykurven, kommoden og godstolen. Alt for at boligen skal fremstå som nøytral og ikke overmøblert. Spørsmålet er da hvor dere gjør av alt det dere rydder bort. Hiver skittentøykurven i uteboden og lar godstolen stå på terrassen?
Rararara Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Vi leide en lukket tilhenger som vi ryddet bort i så lenge visningen varte. 2
Grønt blad Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Har man leilighet med kjellerbod kan man fylle den. Har man stort hus med disponible rom i kjeller eller loft kan man også fylle der, så lenge det er passe ryddig. Det er viktigere at det er nøytralt og luftig i rom som brukes daglig, enn i en kjellerbod. Man kan leie et minilager, bruke tilhenger eller få låne oppbevaringsplass hos familie eller venner. Noen har også mulighet til å lagre noe på jobben.
TN-># Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Om det er snakk om større ting eller store kvantum, kan det være en idé å vurdere leie av "minilager". Kan også alltids forhøre seg med bekjente om de kan være behjelpelige med litt midlertidig oppbevaring.
Zoë Castillo Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Vi fylte kjelleren til mamma og pappa med alt nips vi ikke kom til å trenge på en stund. Til annonsebildene brukte vi ett rom som lager av vippestol, stellebord, skittentøykurv osv, og dette putta vi i en stor varebil under visninga.
Mynona Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Jeg fylte bilen med sånne småting jeg trengte på badet og kjøkkenet, men som ikke kunne stå fremme. Sammen med skittentøyskruv, doskrubbedings, skolebøker osv. Datan og andre flate ting la jeg under dyna. Men de store tingene (var ikke så mye av det), og esker stod delvis i boden, og delvis i kjellern til foreldrene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå