Meaty Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Denne karen er noe for seg selv! Jeg satt og ammet sønnen min i dag mens jeg så på episoden der han er i Thailand. Jeg gapskrattet så fælt at sønnen min begynte å gråte da jeg så dette: XD Karl har jo veldig mange gullkorn, så kom igjen og post snutter eller sitater her. 3
Vendie Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Ja, han er fantastisk! At det kan komme så mye rart ut av kjeften på et menneske... 1
Måndagsbarn Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Ja, han er fantastisk! At det kan komme så mye rart ut av kjeften på et menneske... Haha. Han er jo så random! Han har liksom sett noe på tv, eller lest noe i en avis, også tar han bare de delene han husker, legger til en egen teori og voila; brilliance Herlig fyr!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Jeg skal gifte meg med ham! Har sett alt han har gjort på TV, hørt alle podcastene og jeg har alle bøkene hans pent stilt ut på soverommet 1
Meaty Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2012 Jeg skal gifte meg med ham! Har sett alt han har gjort på TV, hørt alle podcastene og jeg har alle bøkene hans pent stilt ut på soverommet Så det er DU som er Suzanne? Skjønner du er fan ja, du har ham jo til og med i signaturen din, ser jeg.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Så det er DU som er Suzanne? Skjønner du er fan ja, du har ham jo til og med i signaturen din, ser jeg. Hmmm jeg tror kanskje forresten jeg ikke vil gifte meg med ham, jeg tror det kan bli slitsomt... men kanskje jeg kan få være samboer
^^Belle^^ Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Første gang jeg så An Idiot Abroad tenkte jeg ''for en dust. Der står han, i Petra, et av stedene jeg dør etter å reise til, og så bryr han seg ikke?'' Men så leste jeg The Travel Diaries of Karl Pilkington og ble litt mer ''kjent'' med ham. Nå digger jeg ham. :happy: 1
gladidag Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Han er fantastisk morsom!!! og heldig! Tenk å få reise på alle de fantastiske stedene og få betalt for det:)
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 Karl er fantastisk! Om du skulle øsnke deg mer av han, så kan du søke på youtube, det ligger en sånn tegneserieversjon ute av radioprogrammet til Ricky Gervais hvor han er med. Mangler ikke på gullkorn der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå