mammamora90 Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Hei, jeg meldte meg inn på en nettdatingsside for ei uke siden ca. Før jeg fikk godkjendt bilde fikk jeg jo meldinger av stort sett andre uten bilde eller veldig gamle.. Da endelig bilde kom på plass fikk jeg jo selvfølgelig mye mer meldinger fra mer interessante gutter (selv om det meste blir jo til at jeg ikke svarer da).. Men det jeg stusset over var at han ene gamle (67år) sendte enda en melding og skrev at jeg var så søt og ville bli kjendt.. Da begynner jeg jo å lure på hva som får han til å tro at ei jente på 21 år skal være interessert i en gammel mann på 67 år med barnebarn og hele pakka? Hvordan tør han det liksom? Ikke hadde jeg svart han første gangen heller.. Så jeg bare lurer på om dere har noen grenser på hva dere tør å sende meldinger til eller sender dere uansett alder?
NullHull Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jeg svarer/sender melding, kun til de jeg finner interessante, og kun de som har bilde. Du er ikke forpliktet til å svare noen som helst, og det er mange "raringer" der ute. Bare bruk litt sunn fornuft, så går det nok bra .
Steinar40 Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Men det jeg stusset over var at han ene gamle (67år) sendte enda en melding og skrev at jeg var så søt og ville bli kjendt.. Da begynner jeg jo å lure på hva som får han til å tro at ei jente på 21 år skal være interessert i en gammel mann på 67 år med barnebarn og hele pakka? Hvordan tør han det liksom? Ikke hadde jeg svart han første gangen heller.. Det er ikke alle som har vettet som hindrer.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Min netterfaring er at det er en del menn som overhodet ikke har sperrer, eller selvinnsikt. De tror virkelig at de har noe å tilby ei ung jente. Selv blir jeg litt småuggen av å tenke på at en pensjonist synes han er passende match for meg 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 hehe, minner meg om en på Blink for noen år siden på den alderen som lurte på om jeg hadde en erotisk aften.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Jeg tror menn skyter i hytt og pine i håp om å treffe blink et eller annet sted. Så det er egentlig ikke et kompliment, nei. Dessuten er det ikke så kult å være den dumme dama som faller for sånt heller.. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 hehe, minner meg om en på Blink for noen år siden på den alderen som lurte på om jeg hadde en erotisk aften. har du hatt en erotisk aften?
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 vet ikke.. sletta meg på sånne ting.. nå har de funnet fram til facebook fikk en milelang post som endte med at han (47) håpet vi kunne bli kjærester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå