Gå til innhold

"Smerter" i nedre del av magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med piller for ca 2 mnd siden. Hadde EL forige mnd. Men denne mnd har jeg ikke merket noe synlig spor. Men jeg skulle hatt EL rundt den 14.02 og mensen skal komme den 02.03 ca.

Det som er er at jeg har hatt en form for murring, press eller smerter/krampetrekning i nedre del av magen, litt til høyre. Somme tider kjennes det ut som det er pubisbeinet mitt som verker. Det kommer i rykk og napp.

Noen som vet hva som skjer? Er det kroppen som prøver å balansere seg etter 14 år på prevensjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slik var det iallfall for meg etter pilleslutt. Det var 1.syklusen etter pilleslutt at kroppen oppførte seg slik. Og jeg kan oppleve det noen ganger ellers også, etter EL.

Disse syklusene, altså.. Kan jo bli gal av mindre :fnise:

Endret av Nuttapia
Skrevet

Ahh.. Jaja godt å høre på en måte , men det kjekkeste hadde vært å fått høre at det var "gravid symptomer"..hehe.. Men merkelig følelse i magen ja. Det er på en måte kjekt å kjenne kor kroppen styrer... Kunne ha tenkt meg å hatt UL apparat hjemme slik at jeg fikk e hva som skjer inn i der!:)

Nei jeg får bare vente på mensen og se om den blir like vond som forrige mnd, og så får vi håpe på EL neste mnd :) Er så kjedelig å vente gitt... Har all medfølelse til dere som har prøvd og prøvd i mange mnd og år...

Skrevet

Heeeyyy!!:)

Er litt i sjokk nå, men jaggu fikk jeg positiv test i dag!!!

Så de smertene jeg har kjent er nok "graviditetsmerter"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...