Holly Hobbie Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg aner ikke hvor vi skal tilbringe bryllupsnatten. Forloveden min bor i utlandet så jeg tror jeg må ordne med hotellrom selv. Vi skal ha festen på Bjørnsgard, innerst ved Bogstadvannet, så det kan ikke være altfor langt unna der. Hvordan er Holmenkollen Park Hotell? Vil gjerne være et koselig sted med litt sjarm. Helst med boblebad. Noen som har noe å foreslå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja jøss det hotellet er jo kjempefint og det har atmosfære . Bare sjekk ut nettsiden dems: www.holmenkollenparkhotel.no :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Holmen Fjordhotell i Asker? http://www.holmenfjordhotell.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Takk for forslag. Tror Holem blir litt langt å kjøre. Skal høre med Holmenkollen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå