Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æææææ fikk svak svak positiv i dag på morgenurin 11 dpo (blendahvit test morgen 10 dpo), har aldri fått det før! Den er så svak at jeg ikke klarer å ta bilde av at det er to streker med iphonen, men jeg ser en tykk lys rosa strek!! Uansett mitt spørsmål: hvis dette er en reell svak positiv test, vil streken da være tydeligere i kveld? Evt. I morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Æææææ fikk svak svak positiv i dag på morgenurin 11 dpo (blendahvit test morgen 10 dpo), har aldri fått det før! Den er så svak at jeg ikke klarer å ta bilde av at det er to streker med iphonen, men jeg ser en tykk lys rosa strek!! Uansett mitt spørsmål: hvis dette er en reell svak positiv test, vil streken da være tydeligere i kveld? Evt. I morgen?

Prøv å ta en ny en i morgen tidlig, da er streken sikkert tydeligere.

Jeg har aldri opplevd falske positive tester så du er nok gravid. Gratulerer...?

Skrevet

Åå jeg håper det ikke er hjernen min som lurer meg! Sitter på jobb og kribler etter å dra hjem å ta en ny test! Det er en strek ihvertfall så jeg håper den er der i morgen også! Er jo så tidlig uansett... Ikm på torsdag kveld.. Tørr ikke glede meg for mye enda! Takk for gratulasjon!!:-)))

Skrevet

negativ test etter jobb... Men det var på veldig utvannet urin, så jeg får prøve igjen i morgen tidlig.. Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig skuffet om den er negativ i morgen :-(

Skrevet

håper for din skyld at den er positiv i morgen tidlig! Utvannet urin er ikke noe å ta test med..Det står vel at man skal ta med morgenurin, så hold motet oppe!! :klemmer:

Gi oss en beskjed i morgen om resultatet da!? :jepp:

Skrevet

Negativ i dag :(

Så trist å høre.

Dessverre har jeg opplevd dette innimellom på de siste partiene av billigtester, det kan virke som om en del av testene i pakken er ultrasensitive, og derfor blir positive mot slutten av tiden, eller litt senere.

Skrevet

Så trist. Gikk nettopp gjennom det samme selv. :klemmer:

Lykke til videre.

Skrevet

Buu.. Jaja, ikm på torsdag så ALT håp er ikke ute enda. Bare så innmari kjipt når man får det man tror er positivt også er det bare tull:-(

Skrevet

Jeg hadde svak positiv igjen nå i morges, 13 dpo.. Og jeg tok faktisk tiden på sekundene og fikk svak positiv innen tidsfristen. Angrer på jeg ikke tok en cb digital også i samme morgenurin, men to late nå. Får gjøre det i morgen:-)

Skal det ikke godt gjøres å få to positive (svaaake vel og merke) hvis man ikke er gravid?

Skrevet

Eg trur du er gravid!! 😃

Gledar meg til oppdatering i morgon.

Leser jo her at folk opplever positive testar som er feil. Personlig har eg KUN fått 100% blendakvite testar når eg ikkje har vore gravid (hatt litt angst, så testa nesten kvar mnd då vi ikkje prøvde + ikkje gjekk på piller).

Den første gongen eg fekk svak positiv (så svakt at eg trudde eg innbilte meg streken), så var eg gravid. 😊

Skrevet

Jeg hadde svak positiv igjen nå i morges, 13 dpo.. Og jeg tok faktisk tiden på sekundene og fikk svak positiv innen tidsfristen. Angrer på jeg ikke tok en cb digital også i samme morgenurin, men to late nå. Får gjøre det i morgen:-)

Skal det ikke godt gjøres å få to positive (svaaake vel og merke) hvis man ikke er gravid?

For en triller. Krysser fortsatt fingrene og håper på det beste. Jeg har imidlertid fått lignende resultater ved kjemiske graviditeter. Men det kan jo også være at hcg produksjonen går litt sent.

Skrevet

Nervepirrende altså! Tester igjen i morgen tidlig (ikm) så skal jeg oppdatere :) jeg pleier aldri å ha menssmerter før akkurat i det minuttet TR kommer, men nå har jeg hatt det i 3 dager, kroppen er veldig annerledes enn andre sykluser så jeg er sinnsykt spent...

Skrevet

Ps fikk også en svak positiv kl 16 i dag:-) var ganske dehydrert så det kunne like gjerne vært morgenurin. Imorgen tidlig blir det cb digital hvis billigstrimlene fortsatt en svak pos.

• Liker 1
Skrevet

Ps fikk også en svak positiv kl 16 i dag:-) var ganske dehydrert så det kunne like gjerne vært morgenurin. Imorgen tidlig blir det cb digital hvis billigstrimlene fortsatt en svak pos.

Så spennende!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet (endret)

Lykke til i morgen. Du er sikkert gravid! Jeg tok flere billigtester i dagene opp mot IKM og fikk som deg svake streker. Jeg tok til slutt en CB digital med uke indikator og den sa gravid 2-3 uker :) Nå sitter jeg her 6 uker på vei og har første jordmor time i morgen :)

Endret av Bentebent
Skrevet

Så spennende!! :) Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Skrevet

Må jo inn å oppdatere!! Svak positiv billigstrimmel og "pregnant 1-2" på clearblue! :-) skjelver!!! :-D Hurra!! Tusen takk for hei-ing og svar, jenter:-)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...