Gå til innhold

Ikke svigermor som er problemmet men svigerinne

Gjest 89-modell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er greit...

Jeg sier avsluttningsvis i ALLE selskap: ja, dere må bare komme på besøk hos oss også.. Hun bare: "Jaaada, selvfølgelig" synes det er falskt jeg..

Jeg vil bare ha respekt ja.

Ut fra dette syns jeg at DU høres slitsom ut. Kan du ikke bare la være å si at du vil de skal komme på besøk? Ta et hint og kom over det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIL.

Jeg vil ikke være VENNINEN hennes, jeg vil ha et sånt forhold at vi kan omgås de med familiene våre i fremtiden når den tid kommer...

Beklager at jeg sier dette. Du virker veldig hyggelig, og jeg liker deg.

Men nå skriver du at DU VIL at dere skal omgås i fremtiden. Du kan faktsik ikke bestemme dette. Alle har rett på å velge selv hvem man vil omgås med, familie eller ikke. Jeg synes ikke din svigerinne høres så hyggelig ut, i det hele tatt. Så jeg forstår ikke dette behovet om å måtte omgås.

Jeg tror at dere vil kunne omgås hverandre i fremtiden, men da må du jobbe med deg selv og slutte å kverne sånn over hva svigerinnen din tenker,sier og gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 89-modell

Skulle gjerne sendt deg en pm ;)

Jaja...

Er en gurnn til dette, jeg har ikke så mye nær fam, tror derfor det er så viktig for meg, men glemmer jo jeg faktisk har annen familie jeg kan omgås også, tror jeg er i ferd med å bli gal her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huffameg

Jaja...

Er en gurnn til dette, jeg har ikke så mye nær fam, tror derfor det er så viktig for meg, men glemmer jo jeg faktisk har annen familie jeg kan omgås også, tror jeg er i ferd med å bli gal her!!

Gjennom livet så vil du komme borti mange typer folk, både i og utenfor familien. Noen har man ikke kjemi med uansett hvor mye man vil det selv, og det er kanskje tilfellet her. Dropp maset, finn et annet fokus og du skal se at du ikke blir gal. Livet er for kort til å henge seg opp i folk som ikke ønsker like mye kontakt som deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Nå kan du det :)

Familie er de menneskene i livet vårt som elsker oss for at vi er oss selv.

Familie er mennesker som vil være sammen med oss.

Familie kan være venner også.

Jeg synes du skal gi slipp på denne dama som uansett ikke er hyggelig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vet du hva jeg tror at når du gir slipp på henne og ikke sender sms, og viser at hun ikke opptar tankene dine i så stor grad, så vil hun kansje prøve å ta mere kontakt med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye mulig... :)

Min vanskelige svigerinne snudde veldig om når vi fikk barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ville nog lot hon va, det låter som du har försöka skapa et bra förholdane er i mellam, men om det inte fungerar skulle det nog va best om du häller väntar på att hon ska ta stäget. kanske inte nu, eller nästa månda, men när hon är klar! Isåfall så är det ju hon som är den som inte vil och inte du! Om det var mitt tilefelle skulle jag nog häller brukt mer energi på mina vänner och familj medlemmar som ger meg nånting tillbaks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal ta dette som et hint om at hun er interessert i å omgås deg som familie, men ikke som venninne slik du prøver på (uansett om du sier at du ikke gjør det).

For min del så høres det ikke ut som om hun har problemer med å omgås deg i familiesettinger, men at hun ikke vil omgås deg som noen nær venninne med alt dette innebærer. Det synes jeg du skal respektere.

Jeg har en god tone med hele svigerfamilien, og jeg liker oppriktig alle sammen der og synes de er en kjempe fin gjeng. Dette er ikke det samme som at jeg kunne tenke meg å ha alle sammen som nære venner, og jeg synes det er veldig greit å kunne ha en del av dem på en armlengdes avstand selv om tonen er god. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nesten innse at ikke alle vil bli venninner med svigerinner etc.

Det kan være så enkelt at hun ikke liker deg som en venninne, men at du er velkommen i familien som hennes svigerinne. Men that's it.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...