AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Etter å ha hatt lite hell med rådyre hudpleiemerker vurderer jeg nå å prøve Green People... Er det noen som har erfaring med dette merket til kranglete hud? Jeg føler huden min er sliten, fuktfattig, blank, flassete og gusten... Jeg har noen kviser innimellom, samt svarte prikker i t-sonen. Føler jeg har prøvd det meste. Håper noen har erfaring med dette merket, eller har andre råd Kan nevne at jeg har prøvd MD Formulations, Decleor, Matis, Exuviance, Dermalogica og diverse annet. Er så lei av å kaste penger ut av vinduet...
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Kom på en ting til jeg lurer på: Hva slags produkter i serien er det egentlig som passer til uren hud?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har ganske normal hud. litt sensitiv og en hudorm nå og da. Jeg synes ikke denne serien var bra nok for min hud.
mEditari Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har prøvd denne i noen dager nå, og er ikke overbevist. Cleansing Foam, og Vita Min Fix fuktighetskrem. Nå har jeg plutselig kviser langt nedpå brystet. Det kommer omtale på bloggen min om et par dager, om det er interessant. Generelt synes jeg det er delte meninger om denne serien. Jeg ØNSKET virkelig at det skulle funke, så jeg gir den et par dager til. Jeg har ikke gått gjennom ingredienslista, men skal gjøre det så fort jeg får tid. Spørs om det ikke er endel aknefremkallende ingredienser
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Vita min fix er vel for normal til tørr hud, så kan se for meg at den ikke er særlig optimal for kvisete hud. Dårlige ingredienser har ikke den, men man vel kan reagere på planteoljene.
mEditari Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Sant nok, men da har de ingen alternativer for uren hud/acneprone hud såvidt jeg kan se. Kanskje naivt av meg, men denne fikk jeg anbefalt å bruke etter Gentle Cleansing Foam, for den kombinasjonen skulle visst være bra.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Æsj, så dumt... Hadde veldig lyst at den skulle funke jeg også. Har foreløpig testet nattkremen, og den har ikke gitt meg kviser ennå i alle fall. Hadde tenkt å prøve den Vita min fix. Blir gal av å aldri finne noe som passer for huden min! TS
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Om du ikke har fått kviser av nattkremen så ville jeg prøvd dagkremen også. Nattkrem gir veldig ofte kviser dersom man er disponibel for det, og da kan jo dette love godt. Jeg avventer å gjøre meg opp noen mening helt ennå, for huden min har roet seg ned igjen. Jeg håper virkelig det var noe annet som ga uren hud (kan jo være hormoner), for nå trenger jeg en grei og rimelig dagkrem!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Om du ikke har fått kviser av nattkremen så ville jeg prøvd dagkremen også. Nattkrem gir veldig ofte kviser dersom man er disponibel for det, og da kan jo dette love godt. Jeg avventer å gjøre meg opp noen mening helt ennå, for huden min har roet seg ned igjen. Jeg håper virkelig det var noe annet som ga uren hud (kan jo være hormoner), for nå trenger jeg en grei og rimelig dagkrem! Man kan jo bare håpe, ja! Nattkremen er i alle fall utrolig god å ha på.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Hva var det som ikke var bra nok? Ga ikke nok fukt, ga tilløp til flere urenheter, men mest av alt at produktene ikke føltes bra på huden. Fuktighetskremen gjorde ansiktet stivt og den toneren /gel eller hva det er man kan ha under fuktighetskrem, bare kornet seg av.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Ga ikke nok fukt, ga tilløp til flere urenheter, men mest av alt at produktene ikke føltes bra på huden. Fuktighetskremen gjorde ansiktet stivt og den toneren /gel eller hva det er man kan ha under fuktighetskrem, bare kornet seg av. Jeg har ikke prøvd toneren. Men var det Vita Min Fix du prøvde? For den opplever jeg at gir mye fukt. Jeg er bare redd den gir urenheter i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Jeg kjøpte rensekremen fra Green People, og den funket fint for meg. Men så oppdaget jeg at den inneholder palmeolje, og da kjøper jeg den i hvert fall ikke mer. Veldig synd. Fatter ikke hvordan de kann forsvare navnet Green People. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 de har en tenåringsserie som jeg mener å huske er beregnet på kvisehud. Den heter ett eller annet med OY.
Georgia Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Ang palmeoljen, så har jeg lest at de presiserer at dette er økologisk palmeolje, og skader ikke naturen, derfor bruker de det i noen av produktene sine. Men såvidt jeg vet bare i de som skal skyldes av etterpå. Jeg bruker kremen ++ fra GP. Jeg har sensitiv hud, med noen tørre partier, noen kviser og fuktfattig over det igjen. For meg fungerer vit min fix krem og fuktighetsmasken utrolig bra, bruker også rensekremen noen ganger, men kombinerer med MD produkter og jojobaolje i tillegg. Tror produktene deres først og fremst er for tørr og normal hud men ser de har kommet med nye hudkremer som er for blandingshud og den serien OY. Ellers liker jeg godt rosnaring shanpoen og kroppsproduktene deres =)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har ikke prøvd toneren. Men var det Vita Min Fix du prøvde? For den opplever jeg at gir mye fukt. Jeg er bare redd den gir urenheter i tillegg. Jepp.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Jepp. Prøv uten toneren under. Det er faktisk det jeg liker best med denne - konsistensen og at huden får fuktighet. Men usikker på dette med urenheter som sagt.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Prøv uten toneren under. Det er faktisk det jeg liker best med denne - konsistensen og at huden får fuktighet. Men usikker på dette med urenheter som sagt. Tro meg, toner ble kun brukt en gang og jeg har hatt flere av denne kremen (periode med dårlig råd), men det er ganske enkelt ikke spesielt god. Ansiktet kjennes ut som man har en ansiktsmaske på.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #19 Skrevet 23. februar 2012 Tro meg, toner ble kun brukt en gang og jeg har hatt flere av denne kremen (periode med dårlig råd), men det er ganske enkelt ikke spesielt god. Ansiktet kjennes ut som man har en ansiktsmaske på. Jeg er enig med deg, jeg liker den ikke i det hele tatt.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #20 Skrevet 23. februar 2012 Det ser ut til at jeg ikke kan bruke denne heller. Flere og flere urenheter (dypere) dukker opp as we speak. Utrolig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå