Gjest Rapunsel5 Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Hei! Jeg skal snart slutte å snuse for godt fordi jeg ser etter mange års snusing at jeg begynner å få gulere tenner. Nok er nok! Nå vil jeg slutte. Vil bleke tennene med smilelab og lurer på hvor mange dager leveringstiden er? Må velge en annen adresse hvis jeg ikke får det før fredag denne uken skjønner du. Hvis man slutter å bruke smilelab, fortsetter tennene å være så og si hvite(selvfølgelig miste litt av hvitfargen) eller vil fargen på tennene gå tilbake til fargen de var i utgangspunktet? Del gjerne erfaringer med smilelab
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Har ikke prøvd de men slenger meg på her. Har sett på Whitecrest lenge og har hatt lyst å bestille de på finn.no. Tror Smile Lab er noe svakere enn Whitecrest da så høye hydrogenperoksid-nivåer ikke er tilatt i Norge. Men det er jo greit at man kan kjøpe de på Vita og slippe å stresse med å bestille. Er ikke dyrere på Vita enn på Coverbrands. Coverbrands er dyrt generelt!
Gjest Rapunsel5 Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Kan man kjøpe smilelab på vita? :D eller mente du white..?
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Jepp, de selger Smile lab på Vita. Whitecrest er ikke lovlige i norge.
Gjest Rapunsel5 Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Det visste jeg ikke husker du hvor mye de koster?
Gjest Rapunsel5 Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Åja. Jeg har rabattkode på CoverB så da får jeg det for 399 tror jeg bestiller fra nett jeg da takk for info forresten
challenger Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Den koster 399,- på blush.no også! De er som regel raske med levering:)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 Noen som har prøvd smilelab? Funker det?
Gjest badeand1 Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Jepp, de selger Smile lab på Vita. Whitecrest er ikke lovlige i norge. Hvorfor ikke?
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Fordi Whitecrest har for høye verdier av det blekende virkestoffet hydrogenperoksid. Er det samme stoffet som blir brukt i hårbleking. Det skader emaljen og tannkjøttet. Tipper da at virkningen av Smile Lab blir dårligere i sammnligning. http://www.creststrips.co.uk/?gclid=CPnAvMeSra4CFQ1-mAody17RRg
Gjest badeand1 Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 Fordi Whitecrest har for høye verdier av det blekende virkestoffet hydrogenperoksid. Er det samme stoffet som blir brukt i hårbleking. Det skader emaljen og tannkjøttet. Tipper da at virkningen av Smile Lab blir dårligere i sammnligning. http://www.creststrips.co.uk/?gclid=CPnAvMeSra4CFQ1-mAody17RRg Jeg som hadde tenkt å kjøpe crest strips fra ebay. :o Gjør nok ikke det nå, nei..
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2012 #13 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har hatt lyst å bestille de selv, går nok greit å bruke de et par ganger i året men ikke ukentlig som jeg hører folk gjør.
elizane Skrevet 21. februar 2012 #14 Skrevet 21. februar 2012 Har prøvd Smilelab. Er veldig skeptisk til sånne hjemmekits men kjøpte et da denne var ny på Vita. Og må si at jeg ble positivt overrasket! Tennene har blitt synlig hvitere for hver gang og har ikke opplevd at de ble "gulere" igjen heller. Venninnen min kjøpte samtidig med meg og det ble like vellykket på henne. Synderen for oss begge er cola zero, ikke røyk eller kaffe, men vil tro at de fleste kan få effekt av denne.
elizane Skrevet 21. februar 2012 #15 Skrevet 21. februar 2012 Må legge til at har heller ikke brukt ukentlig. Kjøpte pakken tidlig i høst og har flere igjen. Virker som om når det er brukt noen strips til og begynne med så kan man vedlikeholde langt sjeldnere.
Miss Lucky Skrevet 21. februar 2012 #16 Skrevet 21. februar 2012 Whitecrest funker ikke på mine tenner. Kankje tennene mine ikke er gule nok?
Regineh Skrevet 21. februar 2012 #17 Skrevet 21. februar 2012 Eg kjøpte det for 1 mnd. siden, var skeptisk - men det funker jo heilt supert! Eg har kun brukt den 4 ganger, og det blei kvitere for kver gang og eg er fornøyd som det er no og eg har mange pakker igjen også. Det ser ikkje ut som at det går vekk heller, holder seg like kvite og er forbausende bra.. no vil typen min prøve også og skal få noken av mine for eg trenger jo ikkje alle. Genialt! Eg kjøpte på Coverbrands, rask levering
kills Skrevet 21. februar 2012 #18 Skrevet 21. februar 2012 Kjøp heller Whitestrips 3d Professional på eBay. Rundt 250 kr.
-Ishtar- Skrevet 21. februar 2012 #19 Skrevet 21. februar 2012 Jeg som hadde tenkt å kjøpe crest strips fra ebay. :o Gjør nok ikke det nå, nei.. Jeg hadde tenkte å kjøpe whitecrestb 3D på ebay... Tror jeg gjør det uansett, tror ikke at det er så skadelig som norske myndigeheter skal ha det til....
Gjest badeand1 Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg hadde tenkte å kjøpe whitecrestb 3D på ebay... Tror jeg gjør det uansett, tror ikke at det er så skadelig som norske myndigeheter skal ha det til.... Men da fører du jo ulovlige ting inn til landet. Uansett, jeg tar ikke sjansen på å ødelegge tenna mine. ikke trenger jeg å bleke dem heller, men jeg vil fordet. Endret 22. februar 2012 av Mortem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå