AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #21 Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Blir du betalt for å skrive ukonstruktive og kunnskapsløse innlegg? 1
drosophilia Skrevet 20. februar 2012 #22 Skrevet 20. februar 2012 De som nekter å ha sex hvis de ikke produserer "nok" glidemiddel selv har åpenbart aldri vært borti særlig store donger.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #23 Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Dette blir veldig lite nyansert. Det finnes diagnoser hvor man får minsket kroppsekreter, feks sjøgrens syndrom eller at man er strålebehandlet, bruker AD ol Sexlysten er allikevel der, men de fysiske forutsetningene for å kunne ha et normalt samleie er ikke tilstede. Da er man i den situasjon at man ikke kan ha sex uten å bruke glidemiddel i en eller annen form. Mannen og jeg er i den dobbeltsituasjon at han er omskåret, og derfor ikke lenger har den naturlige tilgang på glidemiddel, mens jeg er både strålet og har sjøgrens. Vi koser oss med glidemiddel vi, men jeg er ikke sikker på om jeg er klar for olivenolje enda.
Gjest Raindrops Skrevet 20. februar 2012 #24 Skrevet 20. februar 2012 De som nekter å ha sex hvis de ikke produserer "nok" glidemiddel selv har åpenbart aldri vært borti særlig store donger. De kan heller ikke ha mye fantasi hvis de tror glidemiddel bare er for de som er "inntørket", men det er jo deres tap. 1
loffen Skrevet 20. februar 2012 #25 Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere...Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex.Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Så når du kommer i overgangsalderen er det slutt på sex for din del?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #26 Skrevet 21. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Kanskje hun ønsker analsex for alt du vet?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #27 Skrevet 21. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Det er da mange ting som kan føre til mindre produksjon av naturlig glid, selv om det ikke er noe galt med sexlysten. Svangerskap, amming, hormonell prevensjon, hvor man er i syklusen, sykdommer og medikamenter kan alle påvirke dette. Man kan fint være kåt uten å bli våt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå