AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Del Skrevet 20. februar 2012 Er olivenolje velegnet som glidemiddel? Helt naturlig, "spiselig" og ikke noe giftig, bra for huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #2 Del Skrevet 20. februar 2012 Tja ja ... jeg er ikke sikker, så jeg overlater til noen andre å svare på det. Om du bruker olivenolje, må du passe på å ikke svi gummi da :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 20. februar 2012 #3 Del Skrevet 20. februar 2012 Er olivenolje velegnet som glidemiddel? Helt naturlig, "spiselig" og ikke noe giftig, bra for huden. Yy-ææh, tenk på lukten da menneske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Del Skrevet 20. februar 2012 Blåsyre eller pissemaur er også helt naturlig, har du planer om å bruke det som glidemiddel? Helt alvorlig så vil jeg tro at det ikke er noe særlig - det er vel en grunn til at du ikke ser det anbefalt noe sted. Olje tetter porer og kan irritere, så jeg ville ikke blitt overrasket om det kan føre til sopp og denslags morsomheter. Og husk at latex (som det er i endel kondomer) ikke tåler olje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 20. februar 2012 #5 Del Skrevet 20. februar 2012 Er olivenolje velegnet som glidemiddel? Helt naturlig, "spiselig" og ikke noe giftig, bra for huden. Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja du kan bruke olivenolje som glidemiddel. Første og beste jeg fant som kilde er fra Lommelegen: http://www.lommelegen.no/legesvar/glidemiddel-og-s%C3%A6dkvalitet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. februar 2012 #7 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Noen må ha litt ekstra glid hvis penisen er stor, man er trang eller man rett og slett ikke produserer så mye glidemiddel selv. Betyr ikke at man ikke vil ha sex. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #8 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja du kan bruke olivenolje som glidemiddel. Første og beste jeg fant som kilde er fra Lommelegen: http://www.lommelegen.no/legesvar/glidemiddel-og-s%C3%A6dkvalitet Ja, dette bør også få slike plusser, og skryt, men desverre så kommer det moraltaler fra forstsegpåere, som gjerne vil poengtere eventuelle svakheter med olivenolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #9 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. Ved analsex trenger man alltid glidemiddel uansett hvor kåt man er 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2012 #10 Del Skrevet 20. februar 2012 Yep, olivenolje funker veldig bra. Kos dere! og, ja, hvorfor er det alltid noen som skal vri tråden helt av om ditt og datt som TS aldri spør om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2012 #11 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Hvorfor ha sex når du fysisk, åpenbart ikke har helt lyst ? Glidemiddel gjør deg uansett ikke kåtere... Den dagen jeg ikke produserer glidemiddel selv naturlig. Så står jeg over sex. Det er lov å ha dager man overhodet ikke ønsker sex...Det er ingen " plikt " å ha samleie. Selv om man er i et forhold. Respekter din egen kropps signaler, når den IKKE vil ha sex. En sjelden gang er jeg enig med deg, WW . Det gjelder de siste linjene, "Det er lov..." Endret 21. februar 2012 av Belladonna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 20. februar 2012 #12 Del Skrevet 20. februar 2012 Vel, jeg blir knapt våt uansett hvor kåt jeg er, så jeg MÅ ha glidemiddel hvis jeg skal få noe inn. Betyr ikke at jeg ikke vil ha sex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2012 #13 Del Skrevet 20. februar 2012 Om dere tror man kun bruker olje/glidemiddel for å gjøre penetrering lettere, så har dere ikke opplevd mye. Personlig vil jeg anbefale babyolje, selv om det er litt dyrere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 20. februar 2012 #14 Del Skrevet 20. februar 2012 olivenolje er ikke bra for huden. Den kan tette til porene veldig (hvis du smører den i ansiktet kan du få skikkelig kviseutbrudd), så jeg ville ikke brukt den i underlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 20. februar 2012 #15 Del Skrevet 20. februar 2012 Om dere tror man kun bruker olje/glidemiddel for å gjøre penetrering lettere, så har dere ikke opplevd mye. Personlig vil jeg anbefale babyolje, selv om det er litt dyrere. Enig med katten - glidemiddel piffer opp brukte det første gang med en partner når jeg var 18 år gammel og hadde nada problemer med å bli våt nok i utgangspunktet - men det var utrolig deilig likevel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. februar 2012 #16 Del Skrevet 20. februar 2012 Kroppen kan da vel ha lyst på sex selv om man ikke er våt, dessuten kan det være veldig deilig å bruke glidemiddel uansett. Olivenolje er iallefall ikke farlig å bruke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 20. februar 2012 #17 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg anbefaler silikonbasert glidemiddel, det er veldig bra. Litt dyrere, men verdt det. Mindre kliss enn vannbasert/silikonmiks og. Vannbasert glidemiddel bør man uansett IKKE bruke, da mange av de inneholder sukker, noe man ikke vil putte inn i skjeden sin (sopp lver jo av sukker). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #18 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg anbefaler silikonbasert glidemiddel, det er veldig bra. Litt dyrere, men verdt det. Mindre kliss enn vannbasert/silikonmiks og. Vannbasert glidemiddel bør man uansett IKKE bruke, da mange av de inneholder sukker, noe man ikke vil putte inn i skjeden sin (sopp lver jo av sukker). Silikonbasert? Er det så bra å få i munnen da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. februar 2012 #19 Del Skrevet 20. februar 2012 Yy-ææh, tenk på lukten da menneske! Det problemet er løst hvis man bruker jomfruolje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. februar 2012 #20 Del Skrevet 20. februar 2012 Unnskyld til TS for spøken min, men du har allerede fått svar på spørsmålet ditt så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå