Gå til innhold

Ungdomsbillett SAS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

jeg er ei jente på 22 som for tiden studerer i Tr.Heim, tenkte meg en tur hjem i ferien da jeg plutselig fikk en uke fri, men de fleste billettene koster over det jeg kan bruke akkurat nå. Men så fant jeg disse 'ungdomsbillettene' fra SAS. Noen som har bestilt dette før? Fungerer det som en vanlig economy billett?

Sorry dumme spm, men virker liksom som om det må være en hake noe sted :sjenert:

På forhånd tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg har reist med SAS sine ungdomsbilletter mange ganger, og de funker helt som en vanlig økonomi-billett, mulig ungdomsbilletten hadde hakket bedre vilkår med tanke på avbestilling/ombooking. Det er jeg litt usikker på.

Skrevet

Jeg har reist med SAS sine ungdomsbilletter mange ganger, og de funker helt som en vanlig økonomi-billett, mulig ungdomsbilletten hadde hakket bedre vilkår med tanke på avbestilling/ombooking. Det er jeg litt usikker på.

Takk for svar! :)

Var det de samme reglene and bagasje etc?

Skrevet

Jepp, så vidt jeg husker var det ingen forskjell der. Fikk til og med frokost på morgenflyet :)

Skrevet

SAS ungdomsbillett er genialt ;) Og det beste er at den gjelder helt frem til man er 25 år!

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er samme som vanlig billett, bare billigere for folk under 25 år. :) Begasjereglene er også det samme :)

Skrevet

Åhhh ok, tusen takk for svar :):kghjerte:

Skrevet

Åhhh ok, tusen takk for svar :):kghjerte:

Skrevet

Ungdomsbillett til SAS kan anbefales. Jeg har brukt det en del, og fungerer som en helt normal billett. De har aldri sjekket alderen min heller, men de kan kanskje gjøre det.

Skrevet

Jepp, de fungerer kjempefint! Jeg bor i Stockholm og flyr fortsatt på ungdomsbillett (i to måneder til, da fyller jeg 26 ;( buhu - bare å innse at man er "voksen";P ) når jeg reiser hjem. Det fungerer helt som vanlig billett!

Skrevet

Ungdomsbilletter har de samme bagasjereglene som vanlig billett. Å booke om en ungdomsbillett koster også det samme som en vanlig billett. Eneste som er forskjell er at en ungdomsbillett kan ikke oppgraderes. Med andre ord, skal du endre den så er det nødt å være ledig flere undomsbilletter på det flyet du ønsker å endre til! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...