Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurer på en liten ting, som jeg håper dere kan svare på. Jeg lurer på om det er finest med litt tettsittende øyne eller øyne fra hverandre? Jeg har nemlig bitte litt tettsittende øyne, og jeg føler liksom folk synes det er penere med øyner fra hverandre... hvis dere skjønner hva jeg snakker om. Det er jo ikke så stor forskjell på det da. Jeg har også "hjerteformet" ansikt. Eksempler nede:

---------------------------------------------------------------------------

Her er noen eksempler:

* Lignende meg, med "øyen-tetthet" (Haha, ingeting som heter det da) og hjerteformet ansikt, klikk her: X eller her X

* Øyne litt mer fra hverandre, Klikk her: X eller her X

Dette var jo et litt rart forum innlegg da, men jeg bare lurer. Det er greit hvis du skriver at begge deler er like fint... men.. nja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle øyner er pene! vær takknemlig for at du har øyne for å se og ikke for å vise til verden om hvor vakker de er enn andre sine. Alle har vakre øyne,

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

X nr en og to hadde pene øyne.

x nr tre likte jeg ikke øynene på i det hele tatt og x nr fire hadde pene øyne.

Kan egentlig ikke si hva som er penest siden det kommer an på hvordan ansiket er.

Skrevet

Det sies at øyne som er litt mer fra hverandre er penest. Selv har jeg tettsittende øyne og føler det får ansiktet mitt til å se lubbent ut.

Lær deg riktig måte å sminke tettsittende øyne så kommer du langt med det :)

Skrevet

Visste dere at det er størrelsen på selve øyet som avgjør avstanden mellom øynene?

Mellomrommet er akkurat like stort som øyet ditt!

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Det er vel ikkje så mange som ser skilnad på om auga sit tett eller ikkje, så lenge det ikkje ser ut som ein måtte bruke skohorn for å få klemt inn nasen.

Skrevet

Likte øynene på x to og fire. Kommer helt an på ansiktet ditt ellers. Tror ikke øyetettheten er noe folk stort sett tenker på, hvis ikke det er supertydelig, så er ikke noe jeg ville hengt meg opp i :) Om ansiktet ditt er pent eller mindre pent kommer an på hvordan trekkene ser ut i forhold til hverandre (og hvordan du sminker deg).

Synes f.eks. øynene her og her er like fine.

Skrevet

Visste dere at det er størrelsen på selve øyet som avgjør avstanden mellom øynene?

Mellomrommet er akkurat like stort som øyet ditt!

Hvor i all verden tar du det fra? Det er helt feil.

• Liker 1
Skrevet

En fin avveksling fra de gode gamle "var hun jenta her pen?" trådene.

Skrevet

Målet på øye-tettheten heter PD (pupilledistanse) på optiker-språket ;).

Jeg syns det kan være fint med både små og store PD-er, det kommer veldig an på ansiktet og hodet generelt. Selv har jeg også ganske liten, men ettersom ansiktet ellers også er litt smalt så syns jeg ikke det blir for lite.

Skrevet

Noen som har noen tips (youtube videoer) til hvordan man sminker tettsittende øyne?

Skrevet

etter kjapt youtubesøk.

vet ikke hvor bra de er, men sminken så fin ut iallefall :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke alle som har vakre øyne, nei.

Favoritten min er lyse øyne, fargen bør da være lys grønn, eller lyse blå øyne. Av mørke øyne er haselfargede best.

Dype blå, eller brune øyne er kjedelig.

Gjest badeand1
Skrevet

Favoritten min er lyse øyne, fargen bør da være lys grønn, eller lyse blå øyne. Av mørke øyne er haselfargede best.

Helt enig! Hate it. :P vil heller ha lyseblå eller grønne!

Skrevet

Rart. Jeg har grønne øyne og har alltid likt dypblå og brune ganske godt. Hasel er også veldig pent. Jeg er ikke så glad i kalde øyne. De som er grå farvede og litt kalde. Men har sett grå øyne hvor personen ser varm ut, det er rart det der.

Når det gjelder avstand mellom øynene. Da må vedkommede virkelig ha lang avstand eller kjempe kort avstand, for at jeg skal tenke på det. På bildene til TS så jeg ikke forskjell, hvis jeg ikke visste hva jeg skulle se etter :P

Skrevet

Det er mange ting som spiller inn om et ansikt er pent eller ikke. Ikke bare avstanden mellom øynene. Jeg synes alle på de linkene du hadde i første posten var pene. Men ingen av øynene var ekstremt tettsittende eller langt fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...