Arwen Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Trenger å erstatte gorgonzolaost i en oppskrift men aner ikke hva jeg skal bytte den med. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Bruk en annen blåmuggost. Antar den skal smeltes i en slags saus/suppe. Så du kan egentlig bruke det du liker eller finner av blåmuggost. Gir jo selvsagt ikke den vante gorgonzola smaken , men det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Da ville jeg brukt Norzola, siden det er en etterligning av Gorgonzola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 8. januar 2004 problemet er at min elskede har angst for muggost, så må ha noe helt enkelt. :klø: håpløse mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. januar 2004 #5 Del Skrevet 8. januar 2004 Prøv med en gorgonzola som det står "dolce" på (jeg har kjøpt det på rimi i ferskvaredisken der). Den er mye mildere på smak en en del andre gorgonzola, og passer derfor bedre. Det er nesten ikke mugg i den, så jeg vil tro at dersom den skal i saus så kommer han til å like den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2004 #6 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan jo prøve å bytte ut osten med rømme eller fløte. Selv om når jeg lager mat, lurer jeg av og til i min kjære ting han "ikke" liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå