Gå til innhold

God sommer-vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ny vogn i sommer til gutten som da er 17 mnd. Vi har en svær og klumpete kombivogn nå, som er super som sovevogn i barnehagen, men klønete å bruke om sommeren. Vi skal til Italia i juni, så vi bør ha en som er grei å ta med på fly, og på ferie, men som også er holdbar og god å sove i. Noen her som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :sjenert:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Brio Go som sommervogn. Det er viktig for meg å ha ham vendt mot meg slik at jeg lett kan snakke med ham mens vi triller, derfor utgår de fleste trehjulinger.

Skrevet

Mener du som en trille, eller? Vi har hatt emmaljunga city cross både vinter og sommer og det funker fint. Den er jo liten og nett. Men ikke som en trille da.

Skrevet

Emmaljunga Scooter?

Skrevet

mange skryter av babyjogger :)

den kommer nok vi til å kjøpe til sommeren :)

Skrevet

babyjogger! Bestilte fra england i fjor sommer, bestilte mikro istedet for mini med ett uhell. Men er veldig fornøyd allikevell! Men vurderer å selge den, og kjøpe baby jogger city MINI istdet:p

Skrevet

Jeg vil ikke ha en "paraplytrille" type vogn, men heller ikke den store, tunge kombivogna jeg har nå. Har sett på de som er tipset om til nå, og de ser veldig fine ut, takk! :)

Om noen har brukt noen av disse i varmere strøk og har noen meninger (for varm, lite skygge, dårlig sovestilling e.l.), så kom gjerne med det. Og gjerne flere tips altså. :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Brio Go som sommervogn. Det er viktig for meg å ha ham vendt mot meg slik at jeg lett kan snakke med ham mens vi triller, derfor utgår de fleste trehjulinger.

Hvordan er hjulene på Brio Go? Syns de ser så små og usolide ut?

Skrevet

Brio Go er flott, aldri hatt problem med hjulene (med mindre du skal på stranda eller på skogstur).

Men nå som poden er så stor, med bare en lur og går mye selv, så bruker vi nesten bare babyjoggeren (mini). Den er så greit å legge sammen, tar liten plass etc. Pluss den har en helt fantastisk skygge, med god lufting (uvurderlig på sommeren).

Skrevet

Jeg synes hjulene på Go er fantastiske sammenliknet med andre vogner med tilsvarende hjul. Og den har den beste dempingen jeg har kjent på en slik vogn. Funker ikke supert på skogstur eller nysnø, men jeg kunne fint klart meg med den hele året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...