Gå til innhold

Hva skjer med IMAX på Aker Brygge?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For noen år siden ble det bygget en IMAX-kino på Aker Brygge. Salen er kjempekul- gigantisk og med fantastisk lyd. Jeg så flere fantastiske naturfilmer her, og en del 3d-filmer. Kjempegøy! Kinoen har også en skikkelig bra simulator i kjelleren. Men når jeg har gått forbi- i hvert fall det siste halve året- har kinoen vært stengt.

Noen som vet hva som har skjedd? Det var aldri flust med besøkende- noe som var synd, kvaliteten på kinoen tatt i betraktning. Vet at den nye Harry Potter-filmen også er laget i IMAX-format, hadde vært knall å se den på Aker Brygge! Ble det for lite oppslutning rundt kinoen? De kan da ikke la en så flott sal stå ubrukt?

Hadde blitt glad hvis noen hadde opplysninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns oxo det er kjempesynd at den forsvant. Så faktisk mange filmer der og syns det er rart at ikke flere gjorde det, med tanke på en helt unik 3D filmopplevelse, lyden, salen, osv....Innmari rart at det ikke skulle være et marked for sånt i Norge. De må ha vært drit-dårlige på markedsføringen.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Det siste jeg har hørt/lest er at stand up-komikerne skal flytte dit.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Stand Up Norge har overtatt lokalene - skal gjøres om til underholdningshus med scener, barer og restaurant.

Tror det skal åpne i løpet av sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...