Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ringt rundt overalt, og det er ingen som leier ut luksusbiler noen steder i nerheten.

Skulle jo gjerne ha leid en skikkelig fin bil til bryllupet.

Vet noen av dere om noen som leier ut fine biler i Elverum eller Hamar området?

De tilbudene vi fikk når jeg ringte rundt var, passat, volvo s40, sab 95 og mazda 6.

Synes kanskje ikke dette var helt det store til å ha i et bryllup.

Hva synes dere og hva skal dere ha selv?

:D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med vi skal ha en Rolls Royce, den samme som jeg ble kjørt i til konfirmasjonen! En i familien som har...

Av dine muligheter ville jeg kanskje tatt volvo?!

Skrevet

Sjekk ut ditt lokale amcar miljø og hør om du kan leie noen der....

Skrevet

Og hør rundt med slekt og venner om de kjenner noen som er villige til å leie/låne bilen til dere for denne dagen.

Skrevet

Det er mange lokalt i Elverum som eier fine veteran biler og sånn. Det er jo et lite sted så de fleste kjenner noen som kjenner noen. Kan du ikke høre om du kan låne den av noen privat.

Skrevet

Vet att de har weteran utleie på hamar....Send meg en pm så skal jeg gi deg navn på noen som vet om noen! :D

Vi har leid bil her http://www.skysslag.no/ ...modell:1957 Lincoln Capri

Skrevet

Tusen takk for svar.

Nå er jeg kanskje litt sær, men jeg vil ikke ha veteranbil. Det har vi også fått tilbud av noen om.

Jeg vil ha en ny fin bil, helst ville jeg hatt en Volvo xc90, er litt rar jeg, men det kunne sikkert gått med en Volvo s80 og.

Tenkte kanskje jeg kunne ringe nermeste Volvo forhandler og høre om det var noen muligheter for å få lånt bil gjennom de, for de har jo biler til prøvekjøring.

:D :D

Skrevet

Me lånte onkel sin nye, strøkne mercedes... Svart metallic og alt - me synst det var midt i blinken - og heilt gratis. (Ville nok ikkje betalt mykje for å bli kjørt i ein bil i max 1,5 time til saman...)

Sikker på at ikkje du, familien din eller din kjære sin familie kjenner nokon som har ein bil de kan bruke?

Skrevet

Det er jo fler i Elverum som kjører rundt i volvo kan du ikke ta kontakt med en av dem. Dette er jo helt vanlige biler som sikkert noen i nabolaget kjører. Dette ordner seg nok lettere enn du tror!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ta kontakt med en av de lokale bilklubbene da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...