Gjest LadyLiss (ikke innlogget) Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Har et litt merkelig spørsmål... Jeg sliter med anoreksi. Får proff hjelp og er på bedringens vei, men det hender fortsatt at det går noen dager, opptil en uke, uten at jeg spiser. Da får jeg ofte topper i ørene :o Det er veldig ubehagelig, og varer gjerne i flere dager. De periodene de får lurt i meg mat hver dag er ikke dette noe problem, altså må det ha sammenheng med matinntaket. Det jeg lurer på er: Hvilken sammenheng? Skulle gjerne visst det, nysgjerrig som jeg er Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Hmm...nei det har jeg ikke hørt om før, men det kan sikkert skje. Med topper mener du det samme som dotter i ørene? (Har ikke hørt uttrykket før). Syns du skulle spørre legen eller behandlerne dine, kanskje de vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyLiss (ikke innlogget) Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Jepp, dotter. Sier nå topper jeg. Skulle vel spurt legen om hva det er, men jeg synes det er et litt teit spørsmål :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Vet hva du snakker om.. MEn vet ikke hva det kommer av. Kanskje det er korppens måte å reagere på? Aner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. januar 2004 #5 Del Skrevet 8. januar 2004 Da har jeg lært et nytt uttrykk idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå