Gå til innhold

Når sendes invitasjonene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Jeg tenkte vi skulle sende ut invitasjonene 6 uker før. Er dette for tidlig eller for sent? Eller kanskje akkurat passe?

Setter pris på tilbakemelding.

Hilsen september-brud

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det hørtes litt sent ut , jeg... Vi gifter oss også i september (14.), og hadde tenkt å sende invitasjoner i mindten av juni (dvs. 3 mnd. før). Vil jo helst forsikre oss om at ingen reiser bort på dette tidspunktet (selv om de fleste vet at de blir invitert)

Nasse

Skrevet

Høres dumt ut, men er det ikke bare å gjøre dette med en gang man har spikret dato

(og man vet den passer for de personene man må ha med)?

Skrevet

Det mest vanlige er å sende ut invitasjonene 2 mnd før,med s.u. 1mnd før.

Vi kommer dog til å sende dem ut litt tidligere.Vi skal gifte oss 24.august og sender invitasjonene 1.juni med s.u. 1.juli

Det er en del ting man ikke får ordna før man vet hvor mange som kommer,og da er det greit å ha litt god tid.12

Skrevet

Vi sendte ut innbydelsene ca 6. mai, med svarfrist 15. juni. hadde egentlig tenkt å vente litt til, men fikk høre av en venninne av meg, at hun hadde blit invitert i et annet bryllup den dagen, og da kan det være greit å få innb. ut før "alle" svarer ja til et annet bryllup fordi de ikke visste at de ble bedt i vårt!12

Skrevet

Vi sender ut innbydelsene om 2 dager vi icon_smile.gif

Nøyaktig tre mnd før bryllupet!

Skrevet

Vi sendte ut våre innbydelser i midten av april med svarfrist 1.juli. Da har vi god tid med bordplasseringen o.s.v før bryllupet også. Å sende ut innbydelsene så tidlig var kanskje veldig tidlig, men vi har mange gjester som må reise et stykke og jeg tror de synes det er greit å vite om dette i så god tid.12

Skrevet

Vi fikk innbydelser i går til et bryllup som skal være 3. august. Ville nok sendt innbydelsene senest 2 mnd før, da får både gjestene og dere litt god tid.12

Skrevet

Vi gifter oss 31 august,og vi sender de ut på fredag..Vi har su innen 1 juli.

Elisabetha,som gleder seg veldig

Skrevet

Vi sende våre invitasjoner i mars og fristen satte me til 21 mai, og me skal gifter oss 21 juni.

Syns det var greit eg.

Det er bedre å være for tidlig enn for sent icon_smile.gif

Skrevet

Vi gifter oss 10 august og sendte ut invitasjonene for to uker siden, med su 15 juni.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...