Gå til innhold

Hva får en mann til å bli interessert i ei jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg ikke særlig pen, helt vanlig, kanskje til og med litt under middels. Defintivt ikke pen. Får lett venner, også mannlige, og er kjent for å være åpen og hyggelig, men møter sjelden romantisk interesse hos menn. Gang på gang opplever jeg at det er de peneste blant venninnene mine som får fyrene på kroken, ikke jeg.

Greit, jeg kan få meg en desperat kar med hjem etter en bytur, men han ringer ikke dagen etter for å be meg ut på kaffe, sånn som de penere venninnene mine kan oppleve. I beste fall ringer han neste helg når han igjen er full og lysten på et ligg.. For at en mann skal bli forelska i meg må jeg virkelig jobbe hardt, myyyee hardere enn de penere føler jeg. De pene får lett dater, også med intelligente velutdannede menn, og får på den måten muligheten til å vise frem sine gode kvaliteter.

Leser en del her på forumet, og har fått med meg at mange av karene her inne påstår at damer kun går etter de rikeste mennene med høyest status. Kanskje har dette noe for seg, men dere går jo etter de peneste damene? Hvordan er dette mindre overfladisk og urettferdig?

Er det rett og slett utseende som får menn til å fatte interesse for ei dame?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser en del her på forumet, og har fått med meg at mange av karene her inne påstår at damer kun går etter de rikeste mennene med høyest status. Kanskje har dette noe for seg, men dere går jo etter de peneste damene? Hvordan er dette mindre overfladisk og urettferdig?

Er det rett og slett utseende som får menn til å fatte interesse for ei dame?

Det er omtrent umulig for en mann å bli forelsket i en dame om han ikke liker utseendet. Dette tror jeg de fleste damer vet utmerket godt. Det er jo ikke uten grunn at de bruker langt mer tid på utseendet enn menn. Selvsagt er dette overflatisk, men menn kan faktisk ikke noe for det. Jeg synes forøvrig ikke at det er det minste rart at kvinner går etter rike og suksessfulle menn.

Nå får du helt sikkert svar fra kvinner og myke menn som skal prøve å tekke deg, ved å si at det er kun det indre som teller osv. Dette er ikke sant, og det har du jo fått erfare også. Mitt tips er å se så bra som mulig ut og ellers være hyggelig og sjarmerende. Hvis du er overvektig, så er det mulig å gjøre noe med dette.

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Flink i senga, god på kjøkkenet og flink med barn.

• Liker 4
Skrevet

Hurra TS! helt enig med deg!

• Liker 1
Skrevet

Det er omtrent umulig for en mann å bli forelsket i en dame om han ikke liker utseendet. Dette tror jeg de fleste damer vet utmerket godt. Det er jo ikke uten grunn at de bruker langt mer tid på utseendet enn menn. Selvsagt er dette overflatisk, men menn kan faktisk ikke noe for det. Jeg synes forøvrig ikke at det er det minste rart at kvinner går etter rike og suksessfulle menn.

Nå får du helt sikkert svar fra kvinner og myke menn som skal prøve å tekke deg, ved å si at det er kun det indre som teller osv. Dette er ikke sant, og det har du jo fått erfare også. Mitt tips er å se så bra som mulig ut og ellers være hyggelig og sjarmerende. Hvis du er overvektig, så er det mulig å gjøre noe med dette.

Men dette gjelder vel damer også?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Men når du er alminnelig/litt under snittet er det jo masse menn som er i samme sosiale "gruppering" som deg.

Endret av GGCavendMD
Skrevet
evt korrigere noe plastisk
:tristbla:

Orker ikke kommentere denne utover det. For et råd...

Nå vet vi jo ikke hvordan du ser ut, kler deg, ter deg, sminker deg, klipper deg, style deg etc. men se om du kan ta en ny vri og gjøre deg mer attraktiv om du ikke føler deg det.

Utover det, så er det jo slik at man må finne menn i sin egen kategori. 9 går for 9, 5 for 5. 4 og 9 går sjelden (aldri?) sammen i lengden.

Tror nok du er en flott jente jeg!

• Liker 3
Skrevet (endret)

:tristbla:

Orker ikke kommentere denne utover det. For et råd...

Nå vet vi jo ikke hvordan du ser ut, kler deg, ter deg, sminker deg, klipper deg, style deg etc. men se om du kan ta en ny vri og gjøre deg mer attraktiv om du ikke føler deg det.

Utover det, så er det jo slik at man må finne menn i sin egen kategori. 9 går for 9, 5 for 5. 4 og 9 går sjelden (aldri?) sammen i lengden.

Tror nok du er en flott jente jeg!

Hehe, du trekker ut EN halv setning fra innlegget mitt og fremstiller det som latterlig.

Endret av GGCavendMD
  • Liker 2
Skrevet

Alle jenter kan bli pene, med rett instilling. Gå i solarium 2 ganger i uken på 16min. Lår deg å sminke deg. Ikke for mye, ikke for lite. Kle deg i moteklær, det gjør at utseende ser 1000 ganger bedre ut. Klipp håret pent, og bruk striper om det trengs. Lær deg å sette opp håret i fletter, klemmer, hårspray, løst.

Det kommer til å gjøre guttene interesserte i deg, og selvtilliten og selvnildet ditt blir bedre.

• Liker 1
Skrevet

Alle jenter kan bli pene, med rett instilling. Gå i solarium 2 ganger i uken på 16min.

Når ble det pent med kreft og rynker?

• Liker 9
Skrevet

Alle jenter kan bli pene, med rett instilling. Gå i solarium 2 ganger i uken på 16min. Lår deg å sminke deg. Ikke for mye, ikke for lite. Kle deg i moteklær, det gjør at utseende ser 1000 ganger bedre ut. Klipp håret pent, og bruk striper om det trengs. Lær deg å sette opp håret i fletter, klemmer, hårspray, løst.

Det kommer til å gjøre guttene interesserte i deg, og selvtilliten og selvnildet ditt blir bedre.

Tror du glemte det viktigste - Trening.

• Liker 7
Skrevet

Når ble det pent med kreft og rynker?

Eller skabb.

Skrevet

Det er jo en grunn til man ser mindre pene mennesker er kjærester med andre som er mindre pene, og pene mennesker er kjærester med andre som er pene. Ergo man må gå etter noe som er på vårt eget nivå. Er man feit og mindre pen, kan man ikke forvente at di pene mennene eller pene kvinnene vil ha deg, uavhengig av hvor bra utseendet du har.

Jeg er mann selv, og jeg blir jo helt klart interessert i jenter jeg anser som pene, mindre pene kommer helt klart i andre rekke. Man må jo tenne på kjæresten sin, kan jo ikke være sammen med noen som er mindre pen "bare" fordi dem har en fin personlighet....

Skrevet

Hvordan vet man hvilken kategori man er i selv? Noen menn og damer, sier man er fin og flott, andre sier lite og ingenting.

Det er ikke alltid de peneste, i mine øyne, som har draget. Det er tydeligvis noe annet. Om det er blikk, flørtegen eller gudene vet hva, noen har det, andre ikke. Jeg tror selv jeg er ganske bra, men menn tar lite kontakt. Tror jeg utsondrer noe, ikke kom meg for nære...

Selv om jeg tror selv jeg både er smilende, hyggelig og imøtekommende, sier noen jeg ser streng ut....Lurer på hva det er?

• Liker 1
Skrevet

Tror det heller går litt mer på din egen selvtillit. Når du føler deg som "den stygge andungen" så er det lett slik du blir sett på.

Utseende er bare førsteintrykket. Ei jente som utstråler selvtillit er noe guttene blir litt mer nysgjerrige på.

Det er forresten ikke rart om menn du tar med deg hjem fra byen ikke ringer deg dagen etterpå, for om de blir med deg hjem for sex, har de allerede "sagt" at de ikke er interessert i noe mer.

Jeg har ofte klart å fått meg kjæreste som selv de "pene" venninnene mine var ute etter, selv om jeg er lav, smålubben og ikke akkurat noen glamourmodell. Det jeg har fått hørt fra kjærestene mine var at de ble tiltrekt av meg på grunn av personligheten min og at jeg er i godt humør hele tiden. Altså, det hadde ingenting med utseendet mitt å gjøre.

Du må huske på at gutter har et jakt instikt. Får de alt de vil ha med en gang, blir du uinteressant, også om du ser ut som et lett bytte ;-)(Dvs, usikker...desperat?)

Lær deg å elske deg selv for den du er, si til deg selv at DU kan få den du vil, men ikke hvem som helst kan få DEG og du godtar ikke å bli brukt som et engangsknull!

Men såklart, det finnes noen overfladiske gutter der ute som liker å ha ei jente å vise frem til kompisene sine! (Se hva jeg haaar!!) Men de er ikke noen du vil ha som kjæreste uansett. :-)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er jo en grunn til man ser mindre pene mennesker er kjærester med andre som er mindre pene, og pene mennesker er kjærester med andre som er pene. Ergo man må gå etter noe som er på vårt eget nivå. Er man feit og mindre pen, kan man ikke forvente at di pene mennene eller pene kvinnene vil ha deg, uavhengig av hvor bra utseendet du har.

Jeg er mann selv, og jeg blir jo helt klart interessert i jenter jeg anser som pene, mindre pene kommer helt klart i andre rekke. Man må jo tenne på kjæresten sin, kan jo ikke være sammen med noen som er mindre pen "bare" fordi dem har en fin personlighet....

BullSHIT. Jeg har hatt kjærester som har vært "pretty boys" og kjærester som har vært "mindre pene". ALT går på personlighet, utstråling og kjemi. Etter å ha blitt kjent med personen kan du plutselig begynne å legge merke til "oi, han har jo faktisk veldig pene øyne" og "oi, for et vannvittig søtt smil!".

Men såklart, er du overfladisk og tror du er verdens deiligste, så er det ikke så sikkert du tar deg tid til å bli kjent med den mindre pene jenta som står ved baren. ;-)

Da jeg var i et forhold ønsket jeg faktisk at han kunne barbert av alt håret og legge på seg 20 kg slik at han ikke skulle få så mye oppmerksomhet. Hadde blitt likte tent av han uansett! :-)

Endret av kmsv91
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har vært på begge sider: Kjedelig grå mus i ungdommen, til vakker svane!

Og ja, det er utseendet de kicker mest på. Jeg er godt trent, blid og sprudlende, godt morsemne, en racer på kjøkkenet, og ser ut som en filmstjerne. MEN: jeg er dessverre alt for snill og stabil viser det seg!

Så det holder ikke å være vakker, du skal helst også ha premenstruelle utbrudd, drive med silent treatment, eller annen psykisk tortur, være dramatisk og kranglete, og helst behandle mannen som ei bikkje!

Det slår ikke feil, jeg mister mine menn til kvinner av denne typen. Og de er så ville etter disse kvinnene som hundser med dem, og behandler dem som underdanige, slik at de må krype ordentlig.

Og så, når dama har vært gærn, utro e.l., har enkelte (frekt nok) kommet krypende til meg for litt trøst og forståelse. Da avviser jeg dem. Og dermed så blir de keen på meg igjen! kan du fatte og begripe.. *gjesp*

Så moralen er jenter - dere må ikke bare være vakre på alle måter, men også huske å behandle mennene som bikkjer! De elsker det!

Jeg kan bare snakke for meg selv, og inntil jeg treffer en mann som har nok med snille vakre meg, så holder jeg meg singel :) Takk og lov :)

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke mindre overfladisk nei, det er akkurat det samme. Det er heller ikke mulig å endre særlig på det så man må tilpasse seg som best man kan.

For det første bør du få så mye ut av utseendet ditt som du kan. Er du slank og veltrent? Hvis ikke har du ingen grunn til å klage over at de penere venninene stikker av med de beste gutta. Spis sunt og tren MYE. Det er bemerkelsesverdig å se på gaten i for eksempel baltikum hvor mye bedre kviner i en del andre land tar vare på kroppene sine. Og forsåvidt er det interesant å se på ferie i USA hvor elendig mange damer der tar vare på sine kropper sammenlignet med norske. Gå også inn for å virkelig finne ut av hva som fungerer best for deg av hudprodukter, gå til en makeupartist og lær å bruke sminke best mulig og kle deg som best du kan for å tiltrekke menn. Bruk KJOLE mye mere enn du ellers ville gjort. Kle deg FEMININT.

Ved siden av utseende er det først og fremst feminitet som tiltrekker menn. Norske kvinner er på verdensbunnen når det gjelder å utstråle og oppføre seg feminint så her er det enormt mye å hente. Kvinner fra asia, latinamerika og østeuropa slår norske kvinner nedenom og hjem når det gjelder feminin og tiltalene adferd. Lær av dem. Jeg annbefaller også å google how to become more feminine og studere idene du finner. Det lar seg fint gjøre. SOm treningsform og som en måte å kultivere feminitet på er dans en veldig bra ting. Det vil hjelpe deg å utvikle en feminin og sensuell måte å være på. Studer hvordan kvinner fra Italia, østeuropa, afrika, cuba, brazil etc. går og beveger seg. Hvis du kan klare det samme så VIL din appel gå opp ganske kraftig.

Skrevet

Feminitet er bra.

Men da bør man klare å skille mellom feminint og vulgært, og det er det ikke så veldig mange som kan.

Dessuten så synes jeg at norske jenter, om ikke de fleste jeg har sett, er både feminine og pene/søte. Skjønner ikke helt hvor det kommer fra at de er så lite feminine og tiltrekkende?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...