Avalon Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Noen som har prøvd denne eller redken extreme strengt builder Plus?
Miss Lucky Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jepp. Hadde sikkert ikke hatt hår på hodet om det ikke var for redken. Prøvd alt mellom himmel og jord for å redde hjemmebleka hår, ingenting som funket forutenom redken
Miss Lucky Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Jepp. Hadde sikkert ikke hatt hår på hodet om det ikke var for redken. Prøvd alt mellom himmel og jord for å redde hjemmebleka hår, ingenting som funket forutenom redken
Avalon Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2012 Jepp. Hadde sikkert ikke hatt hår på hodet om det ikke var for redken. Prøvd alt mellom himmel og jord for å redde hjemmebleka hår, ingenting som funket forutenom redken Så den fungerte bra? Hvor slitt/ødelagt var håret ditt? Har veldig lyst til å prøve den, men alltid gøy å høre hva andre mener om den også!
Miss Lucky Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Så den fungerte bra? Hvor slitt/ødelagt var håret ditt? Har veldig lyst til å prøve den, men alltid gøy å høre hva andre mener om den også! Det var sånn at det falt av om jeg var litt for uforsiktig når jeg tørket det med håndkle etter en vask. Fikk plutselig "oppklippet" hår uten å ha vært hos frisøren :gjeiper: og så ut som stålull om jeg ikke brukte mye olje og rettetang i det.
Avalon Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2012 Det var sånn at det falt av om jeg var litt for uforsiktig når jeg tørket det med håndkle etter en vask. Fikk plutselig "oppklippet" hår uten å ha vært hos frisøren :gjeiper: og så ut som stålull om jeg ikke brukte mye olje og rettetang i det.
Avalon Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2012 Redken reddet det Det var bra! Tror jeg skal gå for en av disse hårkurene, har i grunn ganske ødlagt hår selv som har fått gjennomgå mye etter jeg lot en ex-frisør farge og klippe det... det var visst en god grunn til at h*n ikke er frisør lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå