-Fiona- Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Jeg er faktisk så overfladisk at det eneste kriteriet jeg har foreløpig er hvordan denne maskinen ser ut. Dette er en pc til heeelt vanlig bruk, men jeg skal ha den med meg på farten en del, derfor vil jeg at den skal være liten og nett (uten at det er en minipc) Jeg vil ikke ha mac, men jeg ser for meg samme "innpakning" som en macbook air(?) er det det den lille tynne heter? Er det noen å anbefale?! Endret 19. februar 2012 av Alva_E
-Fiona- Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2012 Har sett litt på 9-serien til samsung. Perfekt! Bare at jeg synes prisen er litt drøy for vanlig bruk
Nora90 Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Hva med Asus Zenbook. Liten, pen (se på den i rose gold!) og veier bare 1,3 kg: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=asus+zenbook
Scherbatsky Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Kan man bare spørre, hvorfor ikke Mac? Jeg har hatt mange, mange PCer i mitt liv, men ingenting som funker slik som Mac. Det er ikke vanskelig å sette seg inn i, slik som mange sier. Jeg anbefaler Mac virkelig, til alle. Men hvis du har dine grunner, så er jo den Asus Zenbook'en ganske så pen da!
-Fiona- Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2012 Kan man bare spørre, hvorfor ikke Mac? Jeg har hatt mange, mange PCer i mitt liv, men ingenting som funker slik som Mac. Det er ikke vanskelig å sette seg inn i, slik som mange sier. Jeg anbefaler Mac virkelig, til alle. Men hvis du har dine grunner, så er jo den Asus Zenbook'en ganske så pen da! Ikke Mac fordi jeg for det første føler at jeg må betale for mer glede enn jeg får nytte av, hvis det høres logisk ut. Mac koster jo vanvittig masse. I tillegg har jeg iPad, og blir stadig vekk skuffet over ting jeg IKKE kan gjøre med den fordi apple ikke godtar adobe osv. OG jeg bruker den på jobb, hvor jeg trenger å logge meg på en ekstern server, og bruke ulike programmer lokalt på pc'n. Alle disse programmene funker i windows, og hvis jeg skulle kjøpt meg en ny pc jeg ikke kan jobbe på fordi apple ikke godtar programmene jeg bruker ville jeg blitt bra gretten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå