Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe MD-produkter. Har ikke veldig mye penger, men tenker å starte med sensitive cleanser og continous serum. Er utrolig dyrt hos hudpleier og på nett (når man legger til toll og slikt.. for en student..) , så lurte på om det kanskje var like greit å vente til jeg skal til England om noen uker? Selger de slikt på Tax Free? Er det mye billigere i England enn i Norge? Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett det i tax free :(

Gjest Swarovski
Skrevet

Skal kjøpe MD-produkter. Har ikke veldig mye penger, men tenker å starte med sensitive cleanser og continous serum. Er utrolig dyrt hos hudpleier og på nett (når man legger til toll og slikt.. for en student..) , så lurte på om det kanskje var like greit å vente til jeg skal til England om noen uker? Selger de slikt på Tax Free? Er det mye billigere i England enn i Norge? Takk for svar!

JEg vet ikke om det er billigere i England enn på nett. (Jeg innbiller meg at det ikke er det, men vet ikke.) Uansett burde du kjøpe det på FeelUnique hvis du vil kjøpe på nett. Ja, du må betale for moms og omkostninger når du får pakken. Men du tar bilde av kvitteringen, sender den i en epost til feelunique og spør om de kan tilbakebetale momsutgiftene dine. Bedre forklaring.

Skrevet

takk for svar :-)

Skrevet

Du bør forresten velge MD som ditt VIP-merke hos Feelunique, slik at du får 10% rabatt :).

Gjest Swarovski
Skrevet

Bare hyggelig.

Hvis du ikke trenger produktene med en gang, kan du jo sjekke rundt i England/tax-free og sammenligne priser.

Og husk at hvis du kjøper på Feelunique så burde du betale i pund. De har en elendig vekslingskurs på siden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...