Gå til innhold

I dag er det kjipt å være singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp vite at han jeg har datet siste 1,5 mnd har datet/ligget med en annen samtidig. Vi snakker ikke overlapp, men at han møtte henne for første gang samtidig som vi datet. Han utga seg hele denne perioden for å være seriøst interessert i meg. Han var veldig glad vi tok det sakte, for jeg var kjærestemateriell...

Greit... fyren er en dust.. jeg depper ikke over han.

Men jeg er bare så lei av at man ikke vet hvem man kan stole på. Det blir jo ofte nye bekjentskap i dette singellivet, og jeg tror hver gang at den nye personen er slik han utgir seg for. Jeg er så lei av å bli skuffet.. Jeg er så lei meg for at hver gang ting som dette skjer fører det til at jeg skyver unna bra folk fordi jeg er redd for å bli såret igjen. Neste gang jeg blir forelsket kommer angsten for å bli såret til å være sterkere, til jeg tilslutt forbinder forelskelse med bare elendighet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vært i den situasjonen. Det som hjalp meg var en "date" pause. Altså prøve å ikke fokusere så mye på det å finne seg en kjæreste, men heller lære seg å være lykkelig alene først. Man trenger som regel en tenkepause for å finne ut av hva man egentlig ser etter (eller burde se etter), eller så går man bare i den samme fella om og om igjen.

• Liker 4
Skrevet

Det lønner seg å ta det med ro i datinga.

Hovedpoenget er å bli bedre kjente. Og ikke det å ha sex.

En gutt/mann som presser deg til å ha sex er aldri seriøs.

Først må man finne ut av om man kan passe i sammen eller ikke.

For passer man ikke i sammen så er ikke noe annet noen vits heller.

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde aldri sex.

Jeg trodde det var fordi han var seriøs, men han fikk det jo andre steder.

Sånt blir man paranoid av.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, TS. Har det sånn selv. Jeg har blitt sånn at jeg ikke liker å bli betatt eller interessert i noen lengre, fordi jeg "vet" at det går ad undas likevel.

Et mønster i datinga mi er at jeg har vanskelig for å treffe menn fordi jeg er sjenert og at de plutselig bare stikker av. I mellomtiden spiller de et skuespill som jeg begynner å bli lei av. Jeg har blitt så forvirret av de greiene at jeg ikke aner hva som er riktig tidspunkt å blande sex inn i "forholdet lengre. Derfor har jeg ikke ligget med noen på snart 6 år..

Skrevet

Vi hadde aldri sex.

Jeg trodde det var fordi han var seriøs, men han fikk det jo andre steder.

Sånt blir man paranoid av.

Det høres kanskje rart ut det jeg nå sier. Men faktisk kan det hende at du var større kjærestemateriell for han enn det hun han lå med er. Det at du ikke lå med han er som regel positivt.

Hun andre kunne kanskje være hans tidsfordriv frem til dere to fant ut av hvordan dere passet sammen. En mann kan nemlig se på flere damer som kandidater helt samtidig. Men han velger som regel den som når inn til han både følelsesmessig og mentalt.

Jeg også dater en fyr nå. Jeg VET at han har datet flere underveis. Men for meg er det ett fett. Rett og slett fordi jeg vet at det kan være jeg som "vinner" på det. Da har han faktisk et sammenligningsgrunnlag. Og så lenge jeg bevisst spiller kortene mine riktig, så tar jeg det fullstendig med ro.

Prøv bare å ha litt is i magen. Si til deg selv at dere var tross alt ikke sammen. Og at du uansett trakk det lengste strået med å ikke ligge med han.

Skrevet

Etter mitt syn er noe av det viktigste å finne ut om folk dater andre samtidig.

Slike er bare bortkastet tid.

Dermed er det lov til å spørre direkte.

• Liker 1
Skrevet

Etter mitt syn er noe av det viktigste å finne ut om folk dater andre samtidig.

Slike er bare bortkastet tid.

Dermed er det lov til å spørre direkte.

Er delvis enig. Ting kommer litt an på hvor man er i relasjonen med hverandre.

Skrevet

Når du bare har vært sammen med han 1,5 måneder og ikke har hatt sex med han kan du ikke forvente at han ikke har ting på gang med andre etter min mening.

Jeg vil ikke være krass her, for man kan lett bli såret av situasjonen, men tenk på det sånn: Hvis han har gjort noe for å sette det som er mellom dere på spill allerede er det greit å finne ut av slikt så fort som mulig.

Skrevet

Når du bare har vært sammen med han 1,5 måneder og ikke har hatt sex med han kan du ikke forvente at han ikke har ting på gang med andre etter min mening.

Jeg vil ikke være krass her, for man kan lett bli såret av situasjonen, men tenk på det sånn: Hvis han har gjort noe for å sette det som er mellom dere på spill allerede er det greit å finne ut av slikt så fort som mulig.

Ærlig talt, en mann må da kunne vente 1,5 mnd med sex, uten å løpe til andre å få det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...