Mrs. Morgan Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Skriv ned den beste skrekkfilmen du har sett!!! Skal laste ned noen filmer nå og er keen på en thriller eller skrekk. Takk på forhånd!
HvittHus Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Ikke skrekk, men psykothriller, men ille nok. Seven med Brad Pitt ogMorgan Freeman. Ellers er det en god liste her: http://lister.start.no/3533
Gjest just words Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Gothika Martyrs The Strangers The messengers
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Det er egentlig ikke noe spesielt skremmende film, men den beste thriller/horror jeg har sett er John Carpenters Christine. April Fools Day var også sjarmerende!
Mrs. Morgan Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2012 Sett alle filmene som er nevnt her hehe. Så Shutter her om dagen, ganske skummel ja! Har prøvd å laste ned seven flere ganger, men har aldri funket og se den. Noen som har klart å laste ned en vellyket Se7en med svensk tekst? =) Har sååå lyst til å se den! Forresten: kom gjerne med flere thrillere/skrekkfilmer!! Og helst ikke noe som inneholder voldtekt lignende. Kjæresten tåler ikke sånne filmer... hehe
MalloryK Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 The tunnel http://www.imdb.com/title/tt1735485/
Rusken Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 The Girl Next Door. Det er ikke blod og gørr, men den er skikkelig ekkel Jeg liker litt sånn realistiske thrillere, for blir det for urealistisk blir jeg bare ikke redd.
Gjest Badabing Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Sett alle filmene som er nevnt her hehe. Så Shutter her om dagen, ganske skummel ja! Har prøvd å laste ned seven flere ganger, men har aldri funket og se den. Noen som har klart å laste ned en vellyket Se7en med svensk tekst? =) Har sååå lyst til å se den! Forresten: kom gjerne med flere thrillere/skrekkfilmer!! Og helst ikke noe som inneholder voldtekt lignende. Kjæresten tåler ikke sånne filmer... hehe Er noe litt voldtektaktig i Se7en. Tror jeg alltid kommer til å huske den scenen.. Ser lite skrekkfilmer lenger, så har bare gamle å komme med. Så du har sikkert sett alle Men Ressurection minner jo litt om Se7en. Copycat Ondskapens Hotell The Others The Orphanage The Omen Sixth Sense Excorsisten Identity Memento Carrie Ikke alle er direkte skumle, et par av dem er mer spenning. Endret 22. februar 2012 av Badabing
Gjest lurven Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 mirrors 13 ghosts a haunting in conneticut
Gjest sardintroll Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Av det jeg har sett, er det lite som kommer opp mot The Shining.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Av det jeg har sett, er det lite som kommer opp mot The Shining. Vet morra di at du ser slike filmer eller? Ekke du bare 15 år eller no sånt?
Gjest carmii Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 The Others er virkelig verdt å se for de som ikke har sett den! Den er veldig skummel uten at det er overdrivelser av effekter, (noe jeg synes er viktig for at en skrekkfilm skal være bra.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå