Gå til innhold

Ønskeliste hos Tilbords

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere lagt inn ønskeliste hos tilbords.

Vi gjorde det i går, vi skulle egentlig bare se, men endte opp med og legge inn ønskeliste, og det tok jo litt av.

Så etter og ha sett i katalogen dems er det gjerne noen ting jeg vil fjerne og andre ting jeg vil legge til. Tenkte jeg skulle dra ned i kveld og endre på lista, håper bare ikke de blir sure, når det er såpass jeg skal endre på.

Noen her som har erfaring med å endre på lista.

Synes det var kjempefine glass man fikk for å legge inn ønskeliste.

:D :D

Skrevet

Me hadde ikkje slik ønskeliste, men kjenner nokre par som har hatt. Trur det skal gå heilt fint å endre så kort tid etter - er vel ingen som har kjøpt noko av det som står der enno uansett.

Skrevet

Vi har bare lagt ut på Glasmagasinet til nå, har ikke sett på Til Bords ennå...

Hjemmesidelink...?

Skrevet

Tilbords burde aboslutt ikke bli sure for at dere endrer på listen.

Dere skaffer dem jo en masse kunder ved å velge å ha deres ønskeliste hos dem!

Skrevet

På Glasmagasinet kan man iallefall endre så mye man vil

Gjest bare lille meg...
Skrevet

hadde ei vennine som giftet seg i fjor sommer. De hadde lagt ut ønskeliste hos Tilbords.

Flotters tenkte alle! da slipper vi å ende opp med å kjøpe det samme.... MEN det skjedde faktisk...

Av en eller annen merkelig grunn så var det ingen av butikkene som hadde fått printa inn hva folke hadde kjøpt... for da jeg kom å skulle kjøpe noe 1 uke før bryllupet så var ingenting kjøpt...

Enda jeg hadde snakka med folk som hadde handla der og sagt at dette måtte de krysse av på ønskelista til "maja"..

Ringte og sa ifra til vennina mi og ho fikk litt panikk..

De på tlbords kunne ikke annet å beklage...

På bryllupsdagen var mesteparten av gavene det samme...

Så et lite tips til deres som handler: VÆR SIKKER PÅ AT DE FÅR PRINTA INN HVA DU KJØPER OG HVEM DET ER TIL!

Skrevet
På Glasmagasinet kan man iallefall endre så mye man vil

Jeg håper bare du sjekker at de faktisk har registrert HELE ønskelisten deres, Tex - og at du slipper sånt rot som Knight og jeg opplevde.

Jeg ble nemlig IKKE spesielt imponert! :evil:

Skrevet

Jepp, jeg har sjekket.

Gikk faktisk veldig greit å sjekke opp på internett.

Men jeg kan ikke endre noe der for jeg har ikke fått noe

id-nummer eller passord....?

Skrevet
Jepp, jeg har sjekket.

Gikk faktisk veldig greit å sjekke opp på internett.

Men jeg kan ikke endre noe der for jeg har ikke fått noe

id-nummer eller passord....?

Send mail til dem, da vel 8)

Skrevet

vi la inn ønskeliste på tilbords. Jeg endret noen uker etterpå og de ble ikke sure. De får rimelig mange kunder p.g.a dette så¨de har ingen grunn til å være sure.

Vi fikk også mye dobbelt. Dette sa jeg fra om og problemet deres er at kunder kommer og vil se på ønskelista. De printer den ut og folk tar den med seg hjem for å se på den i ro og mak. Så kommer de tilbake noen dager senere og kjøper gaven, og da er den kanskje allerde kjøpt men de krysser ikke av på lista for de "vet" jo at vi ønska oss den.

Systemet deres skal visst fungere så lenge folk ikke gjør dette sier de...

Men poenget blir jo litt borte men samtidig så er det jo enkelt å få bytta igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...