Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for spoiler

Ninuska_, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLEEEEEEEEEEEEEEEEEINT.

Håper ikke det er et uttrykk hun har tenkt til å bruke mye...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte jo med en gang at hun "kristne" bare spilte. Det ble liksom for obvious. DE burde heller ha tonet det hele litt ned. Latt hun gå med vanlige klær osv.

Jeg tror nok de øla hadde noe å si. Tipper at flertallet av gutta tok imot, så ville hun få en fredning.

Skrevet

Jeg skjønte jo med en gang at hun "kristne" bare spilte. Det ble liksom for obvious. DE burde heller ha tonet det hele litt ned. Latt hun gå med vanlige klær osv.

Jeg synes også det ble litt obvoius og teit. Synes egentlig hun spilte rollen greit, hun virket søt og blid, men da hun var seg selv, var hun jo veldig masete og fæl ... hadde vært mer interessant om hun virkelig var gammeldags, kristen og ordentlig. Men slike finnes kanskje ikke lenger, siden de andre deltakerne friket helt ut av henne og det ble spilt skrekkfilm-musikk hver gang hun viste seg på skjermen, heh.

Og når hun hele tiden måtte poengtere hvor forferdelig og kleint det var å sitte der å drikke cola og ikke kunne være vill og gal og full (slik hun pleier), det var litt gjesp.

Men jeg lar tvilen komme henne til gode altså, det kan jo hende det blir gøy med henne. Kan likevel ikke tenke meg at noen av guttene vil bytte bort partneren sin mot henne.

Skrevet

jeg synes det ble alt for oppenbart at dette kristen tullet bare var fake. De andre var jo å ganske skeptiske da hun ikke kunne fader vår engang. jeg kjenner flere kristne på min alder (22) og ingen er så kjedelige og gråe som det Christina er. Synes det hele ble litt for overdrevent...

Jeg håper det kommer en kul twist med alt dette. ikke bare at hun skulle spille kristen liksom.

Jeg trodde på det fordi jeg faktisk kjenner flere kristne som er sånn som hun spiller. Men de hadde aldri blitt med på paradise da :P

Gjest Sunshine23
Skrevet

Ja, det ble veldig obvious. Jeg er ihvertfall spent på åssen hun er når hun kan være seg selv. Lurer på hvilket par hun velger å splite.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg trodde på det fordi jeg faktisk kjenner flere kristne som er sånn som hun spiller. Men de hadde aldri blitt med på paradise da :P

Samme her, selve oppførselen virket ikke så veldig usannsynlig for meg, men Triana klarte jo å spoile hele greia med en gang dessverre :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ganske usannsynlig at en som er kristen (som ikke drikker og fester) melder seg på ph :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er jo ganske usannsynlig at en som er kristen (som ikke drikker og fester) melder seg på ph :fnise:

Ja, det var igrunn det første store hintet om at noe ikke stemte :ler:

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kynisk at mobbing promoteres som tv-underholdning på denne måten som man ser i PH.

Og ja, jeg gremmes over at jeg enkelte ganger ser på denne skiten.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kynisk at mobbing promoteres som tv-underholdning på denne måten som man ser i PH.

Og ja, jeg gremmes over at jeg enkelte ganger ser på denne skiten.

Mener du mobbing i PH generelt, eller mener du at deltakerne mobbet hun nye?

Skrevet

Mener du mobbing i PH generelt, eller mener du at deltakerne mobbet hun nye?

Har ikke sett alt, men helt konkrete eksempler er jo fra gårsdagens episode med hun nye ja.

Generelt så er det jo en slags 'mobbekultur' det hele handler om, nemlig å gå bak ryggen på hverandre med hensikten å sjalte dem ut av gamet. Slik omgang med mennesker mener jeg det er helt feil å belønne på noen som helst måte, aller minst ved heder og ære.

Skrevet

Jeg mener helt ærlig at folk som er SÅ dumme som hun Iselin, burde vært på en eller annen måte skånet for seg selv. Tenk for familen å sitte å se på dette på TV. Jeg hadde søkt asyl i et annet land hvis jeg var søsteren til den dama der. Skrekk og gru...

Det er nesten så man skulle tro at Iselin spiller en rollefigur der inne....

Kanskje crewet har oppfordret henne til å "ta gjerne med sånne blonde moments, altså. Vi vil gjerne at du skal være litt morsom der inne". Skulle ikke forundre meg. Hun er jo helt klart ganske naiv og enkel fra før av, men SÅ dum?!

Lurer på hvor mye som faktisk styres av produksjonen, tror nok det er mer enn vi tror. Sånn som tidligere, når de av deltakerne som skaper mest liv, og alltid kommer inn igjen "på mystisk vis" etter de har røket ut. Som petter Pilgaard, han hadde ikke vunet hvis det ikke hadde vært for dette.

Synes forresten produksjonen har tatt seg opp i år hva gjelder underholdning! De tar litt etter den danske. Der var det sånn at ei jente kom inn som gother (Connie, for de av dere som husker dette...) også viste det seg at hun bare skulle spille, som Christina.

Hehe! Når jeg ser hva jeg skriver her, skjønner jeg at jeg er litt FOR mye Paradise-fan :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mye som faktisk styres av produksjonen, tror nok det er mer enn vi tror. Sånn som tidligere, når de av deltakerne som skaper mest liv, og alltid kommer inn igjen "på mystisk vis" etter de har røket ut. Som petter Pilgaard, han hadde ikke vunet hvis det ikke hadde vært for dette.

Det er vel litt Captain Obvious at det er produsentene som styrer dette, selvfølgelig vil de ha best mulig tv, det er ikke noe mystisk med det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg husker en dansk PH for noen år siden hvor det kom inn en kristen gutt og jente. Det var ikke skuespill. Men de røk ut ganske fort da..

AnonymBruker
Skrevet

De burde sende inn nye som ikke passer inn hver eneste uke, og spille skummel musikk når de går rundt på hotellet.

En tjukk og stygg dame.

En 40-åring.

En intellektuell.

En sur feminist.

En bitter mann med små hender og spinkel brystkasse.

En politiker.

En som kan skille mellom sk og kj og whatever.

De nye blir jo alltid stemt ut igjen med en gang likevel :gjeiper:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjer det aldri at det ikke stiller seg en partner bak en person på parseremonien?

Bare begynte å tenke på det etter siste parseremoni. Tommy var jo usikker på hvor han skulle stile seg, og det stod mellom Camilla og Iselin. Og Fredrik stod mellom Camilla og Nina. Så hvis Tommy hadde valgt Iselin, og Fredrik Nina, så hadde Camilla stått uten partner.

Hvordan unngår de at dette skjer? :P

Skrevet

Skjer det aldri at det ikke stiller seg en partner bak en person på parseremonien?

Bare begynte å tenke på det etter siste parseremoni. Tommy var jo usikker på hvor han skulle stile seg, og det stod mellom Camilla og Iselin. Og Fredrik stod mellom Camilla og Nina. Så hvis Tommy hadde valgt Iselin, og Fredrik Nina, så hadde Camilla stått uten partner.

Hvordan unngår de at dette skjer? :P

Hadde jeg vært siste til å gå hadde jeg lett stilt meg bak den personen som stod uten noen.

Skrevet

En bitter mann med små hender og spinkel brystkasse.

Hallo, husker du ikke Petter? Som fikk være med i to sesonger? Gud han var irriterende.

Har vel forøvrig også vært noen tjukke og stygge folk der.. og noen som var ganske gamle:P Jeg savner en skikkelig alternativ jente/gutt (typ punker/gother/superemo) - det kunne kanskje vært morsomt.

Var det ikke med en ifjor også som ikke drakk? Han tullingen som dusjet opp-ned for å få vasket seg i rompa? Han hadde jo hypermongo-tendenser uten å drikke da så da var det kanskje ikke så åpenbart:P

Are: "Kan du ikke være stille i bare 30 sekunder?"

Iselin: "Hva nei hæ blabla"

Are: "Bare 20 sekunder please så jeg får tisse?"

Iselin: (3 sekunder pause) "Herregud håret mitt er stygt idag! Jeg tenker ofte på om jeg vil pule meg selv blabla"

Jeg liker ikke Are og synes Iselin er litt morsom men når hun setter igang med fylleskravling..omg, slitsomt^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært siste til å gå hadde jeg lett stilt meg bak den personen som stod uten noen.

Jeg synes å huske at de må bestemme seg for hvem de skal gå til på forhånd. Så da er det sikkert noen i redaksjonen som passer på at det står noen bak alle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...