Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk det har noe med ølen å gjøre...

Enig, minner meg skummelt mye om i fjor da Stian kom inn å ga hver av jentene et hjerte på speed daten. Det eneste som var dumt denne gangen var at deltagerne hadde muligheten for å prate med hverandre etter de hadde vært på daten...

Edit: til h*n andre her; nei, det kan da umulig være sant, siden hun hadde mer enn bare en øl med seg!

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk det har noe med ølen å gjøre...

at hun får den gutten som tok ølen? o yeah da blir jo de to peneste et par :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

det virker som are er riiiimlig lei av iselins munndiare!! hun sier jo så innmari mye dumt!!!

det er jo bare et tegn på at are kun bryr seg om utseende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det virker som are er riiiimlig lei av iselins munndiare!! hun sier jo så innmari mye dumt!!!

det er jo bare et tegn på at are kun bryr seg om utseende :P

Synes faktisk det er et tegn på det motsatte. Are viser at han trenger mer enn en dum blondine som Iselin, han kunne jo ikke vite at hun var så blåst i starten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klina Andreas med Alina???

Munndiaré på Iselin hvertfall... :ler:

Nei, tror det var Camilla.

Jeg skjønner ikke at Are holder ut. Han kommer til å dumpe henne etter hvert, ingen tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen her som ville tatt seg selv hardt hvis de var av motsatt kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Lett

edit: Beste episoden hittil. Mye gull fra Iselin, hun må vinne. Vil se hun med silikonpupper

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Synes faktisk det er et tegn på det motsatte. Are viser at han trenger mer enn en dum blondine som Iselin, han kunne jo ikke vite at hun var så blåst i starten.

men han puler fortsat på henne og jeg har en mistanke om han han vil være hennes partner fremdeles. han sier jo at han elsker dumme glamormodeller :roll:

derfor mener jeg at han bryr seg mer om utseende!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld så jeg mine første og siste minutter av Paradise Hotel.

Jeg klarer simpelthen ikke å hverken se eller høre hun Iselin (vel, ikke noen av de andre heller når jeg tenker meg om). Burde ikke Iselin hatt verge?? Det er ikke mulig å være så dum! Stakkars de som er i familie med det der....

Jeg så litt av forrige sesong, men denne sesongen er det absolutte lavmål.

Beklager, jeg måtte bare få det ut, for dette var ille...

Endret av muffins
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noen her som ville tatt seg selv hardt hvis de var av motsatt kjønn?

tanken har aldri streifet meg engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

I kveld så jeg mine første og siste minutter av Paradise Hotel.

Jeg klarer simpelthen ikke å hverken se eller høre hun Iselin (vel, ikke noen av de andre heller når jeg tenker meg om. Burde ikke Iselin hatt verge?? Det er ikke mulig å være så dum! Stakkars de som er i familie med det der....

Jeg så litt av forrige sesong, men denne sesongen er det absolutte lavmål.

Beklager, jeg måtte bare få det ut, for dette var ille...

:skratte:

...det er jo denne billige underholdningen som er så braaaaaa!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Edit: til h*n andre her; nei, det kan da umulig være sant, siden hun hadde mer enn bare en øl med seg!

Ikke nødvendigvis. Kunne f.eks. vært slik at kun èn hadde tatt i mot ølen hadde det blitt hennes nye partner, og om flere hadde tatt i mot ølen, hadde hun kunnet velge mellom dem. Da er det en fordel for henne å få så mange som mulig til å ta i mot, for da har hun større sjanse for å finne en partner som passer.

Det virker jo ikke slik nå, siden de viste at hun fikk velge i morgen. Men noe er det nok med den ølen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Joda, jeg synes også det før, men det jeg så ikveld var direkte smertefullt å se på.

Jeg mener helt ærlig at folk som er SÅ dumme som hun Iselin, burde vært på en eller annen måte skånet for seg selv. Tenk for familen å sitte å se på dette på TV. Jeg hadde søkt asyl i et annet land hvis jeg var søsteren til den dama der. Skrekk og gru...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iselin er paradise hotel sin barbie, hun er som tatt ut av en tegneserie hvor prinsessen er dum, blond og klumsete. og are er PH sin ken :fnise:

look:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...