Fashionistaen Skrevet 26. mars 2012 #1781 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg tror faktisk det har noe med ølen å gjøre... Enig, minner meg skummelt mye om i fjor da Stian kom inn å ga hver av jentene et hjerte på speed daten. Det eneste som var dumt denne gangen var at deltagerne hadde muligheten for å prate med hverandre etter de hadde vært på daten... Edit: til h*n andre her; nei, det kan da umulig være sant, siden hun hadde mer enn bare en øl med seg! Endret 26. mars 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1782 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg tror faktisk det har noe med ølen å gjøre... mmhm, me2! jeg synes det var ganske åpenbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 26. mars 2012 #1783 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg tror faktisk det har noe med ølen å gjøre... at hun får den gutten som tok ølen? o yeah da blir jo de to peneste et par :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1784 Del Skrevet 26. mars 2012 hahaaaaaaa...nåååå driter iselin ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mars 2012 #1785 Del Skrevet 26. mars 2012 Klina Andreas med Alina??? Munndiaré på Iselin hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 26. mars 2012 #1786 Del Skrevet 26. mars 2012 Å herregud, som jeg ler av Iselin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1787 Del Skrevet 26. mars 2012 det virker som are er riiiimlig lei av iselins munndiare!! hun sier jo så innmari mye dumt!!! det er jo bare et tegn på at are kun bryr seg om utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mars 2012 #1788 Del Skrevet 26. mars 2012 I morgen skal de leke stiv heks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1789 Del Skrevet 26. mars 2012 det virker som are er riiiimlig lei av iselins munndiare!! hun sier jo så innmari mye dumt!!! det er jo bare et tegn på at are kun bryr seg om utseende Synes faktisk det er et tegn på det motsatte. Are viser at han trenger mer enn en dum blondine som Iselin, han kunne jo ikke vite at hun var så blåst i starten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 26. mars 2012 #1790 Del Skrevet 26. mars 2012 Klina Andreas med Alina??? Munndiaré på Iselin hvertfall... Nei, tror det var Camilla. Jeg skjønner ikke at Are holder ut. Han kommer til å dumpe henne etter hvert, ingen tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1791 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen her som ville tatt seg selv hardt hvis de var av motsatt kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. mars 2012 #1792 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Lett edit: Beste episoden hittil. Mye gull fra Iselin, hun må vinne. Vil se hun med silikonpupper Endret 26. mars 2012 av NerdMedSverd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1793 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Synes faktisk det er et tegn på det motsatte. Are viser at han trenger mer enn en dum blondine som Iselin, han kunne jo ikke vite at hun var så blåst i starten. men han puler fortsat på henne og jeg har en mistanke om han han vil være hennes partner fremdeles. han sier jo at han elsker dumme glamormodeller derfor mener jeg at han bryr seg mer om utseende! Endret 26. mars 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 26. mars 2012 #1794 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) I kveld så jeg mine første og siste minutter av Paradise Hotel. Jeg klarer simpelthen ikke å hverken se eller høre hun Iselin (vel, ikke noen av de andre heller når jeg tenker meg om). Burde ikke Iselin hatt verge?? Det er ikke mulig å være så dum! Stakkars de som er i familie med det der.... Jeg så litt av forrige sesong, men denne sesongen er det absolutte lavmål. Beklager, jeg måtte bare få det ut, for dette var ille... Endret 26. mars 2012 av muffins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1795 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen her som ville tatt seg selv hardt hvis de var av motsatt kjønn? tanken har aldri streifet meg engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1796 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) I kveld så jeg mine første og siste minutter av Paradise Hotel. Jeg klarer simpelthen ikke å hverken se eller høre hun Iselin (vel, ikke noen av de andre heller når jeg tenker meg om. Burde ikke Iselin hatt verge?? Det er ikke mulig å være så dum! Stakkars de som er i familie med det der.... Jeg så litt av forrige sesong, men denne sesongen er det absolutte lavmål. Beklager, jeg måtte bare få det ut, for dette var ille... ...det er jo denne billige underholdningen som er så braaaaaa! Endret 26. mars 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1797 Del Skrevet 26. mars 2012 Edit: til h*n andre her; nei, det kan da umulig være sant, siden hun hadde mer enn bare en øl med seg! Ikke nødvendigvis. Kunne f.eks. vært slik at kun èn hadde tatt i mot ølen hadde det blitt hennes nye partner, og om flere hadde tatt i mot ølen, hadde hun kunnet velge mellom dem. Da er det en fordel for henne å få så mange som mulig til å ta i mot, for da har hun større sjanse for å finne en partner som passer. Det virker jo ikke slik nå, siden de viste at hun fikk velge i morgen. Men noe er det nok med den ølen uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 26. mars 2012 #1798 Del Skrevet 26. mars 2012 Lo godt når hun nye spurte; hva jobber du med på fritiden :'D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 26. mars 2012 #1799 Del Skrevet 26. mars 2012 Hehe... Joda, jeg synes også det før, men det jeg så ikveld var direkte smertefullt å se på. Jeg mener helt ærlig at folk som er SÅ dumme som hun Iselin, burde vært på en eller annen måte skånet for seg selv. Tenk for familen å sitte å se på dette på TV. Jeg hadde søkt asyl i et annet land hvis jeg var søsteren til den dama der. Skrekk og gru... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. mars 2012 #1800 Del Skrevet 26. mars 2012 iselin er paradise hotel sin barbie, hun er som tatt ut av en tegneserie hvor prinsessen er dum, blond og klumsete. og are er PH sin ken look: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå