Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2012 #1641 Del Skrevet 23. mars 2012 Den til høyre er faktisk søt og nusselig. Men hva er det? Blob fish. En dypvannsfisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1642 Del Skrevet 23. mars 2012 Den nye dama er iallefall ikke fin å se på, tror jeg. Det tror ikke jeg heller. Virker som om de alltid velger ut de "beste" og peneste deltakerne til startcastet. Det er jo viktig å fange seere i begynnelsen. + at de som har vært der fra starten, ofte blir der lengst også pga. de har bygd seg opp relasjoner til de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1643 Del Skrevet 23. mars 2012 Vet dere ikke hvem Stian er? Han er iallefall sånn halvveis kjendis i fredrikstad http://www.youtube.com/watch?v=lch6Np9uXYg Staysman&Lazz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1644 Del Skrevet 23. mars 2012 Vet dere ikke hvem Stian er? Han er iallefall sånn halvveis kjendis i fredrikstad http://www.youtube.com/watch?v=lch6Np9uXYg Staysman&Lazz Hvorfor er han halvveis kjendis der? Virker som om de alltid velger ut deltakere som allerede er kjente fjes der de kommer fra, har 2.000 venner på Facebook osv...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 23. mars 2012 #1645 Del Skrevet 23. mars 2012 Vet dere ikke hvem Stian er? Han er iallefall sånn halvveis kjendis i fredrikstad http://www.youtube.com/watch?v=lch6Np9uXYg Staysman&Lazz WTF? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1646 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg var redd for hva jeg skulle få høre, men sangen var faktisk litt kul. Uten sko, uten sko, uten sko ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 23. mars 2012 #1647 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg er glad for at Stian ble og at Fredrik gikk ut. Ikke at jeg har noe i mot Fredrik, men opplegget med at Stian skulle gå til Camilla og Fredrik til Nina ble alt for risky for Stian sin del. Stian 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 23. mars 2012 #1648 Del Skrevet 23. mars 2012 Staysman & lazz vant jo noe greier i se og hør ifjor (?) sommer. Den sangen har jo vært på radio og tv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 25. mars 2012 #1649 Del Skrevet 25. mars 2012 Noen som vet om paradise tar påskeferie i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. mars 2012 #1650 Del Skrevet 25. mars 2012 Skal bli artig å se om alle rotter seg sammen for å få ut Alina i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #1651 Del Skrevet 25. mars 2012 Lurer på hvem som må hjem neste uke jeg. Siden alle griner så fælt på reklamen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a_dive Skrevet 25. mars 2012 #1652 Del Skrevet 25. mars 2012 Skal bli artig å se om alle rotter seg sammen for å få ut Alina i neste uke. Lurer også på hva oppgaven hennes går ut på, blir spennende neste uke tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #1653 Del Skrevet 25. mars 2012 Det sier de jo på reklamen, at hun skal få Tommy til å velge henne å dele rom med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1654 Del Skrevet 25. mars 2012 Så Paradise Dennis på byen i går <3 han var mye bedre i virkeligheten enn jeg trodde :O håper at det er han og kristin som vinner, de virker i alle fall mer oppegående enn resten av deltakerne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1655 Del Skrevet 25. mars 2012 Så Paradise Dennis på byen i går <3 han var mye bedre i virkeligheten enn jeg trodde :O håper at det er han og kristin som vinner, de virker i alle fall mer oppegående enn resten av deltakerne... Hvordan da, utseendemessig mener du? Jeg synes han virker som en drittunge med litt for høye tanker om seg selv. (Det samme gjelder Kristin). Synes ikke Dennis har grunn til å føle seg så spesiell, han ser jo helt gjennomsnittlig ut. Oppegående? øøø.... Håper ikke Alina går ut. Synes hun virker som en bra dame, også er det underholdende at hun er litt sur :D 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 25. mars 2012 #1656 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvordan da, utseendemessig mener du? Jeg synes han virker som en drittunge med litt for høye tanker om seg selv. (Det samme gjelder Kristin). Synes ikke Dennis har grunn til å føle seg så spesiell, han ser jo helt gjennomsnittlig ut. Oppegående? øøø.... Håper ikke Alina går ut. Synes hun virker som en bra dame, også er det underholdende at hun er litt sur :D Helt enig! Tror jo selv han sååå sjarmerende med de fantastiske vakre øynene sine.. Synes han er lik Kristoffer Joner jeg, det sier vel sitt. Ser litt "junkie" ut:p Hadde aldri snudd meg etter han på gata nei for å si det sånn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 25. mars 2012 #1657 Del Skrevet 25. mars 2012 Helt enig! Tror jo selv han sååå sjarmerende med de fantastiske vakre øynene sine.. Synes han er lik Kristoffer Joner jeg, det sier vel sitt. Ser litt "junkie" ut:p Hadde aldri snudd meg etter han på gata nei for å si det sånn! Deg om det! Hvis jeg ser han på byen skal jeg neida.. joda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1658 Del Skrevet 26. mars 2012 Deg om det! Hvis jeg ser han på byen skal jeg neida.. joda Men du er jo ung da, Blondina Tror nok han appellerer mest til de som er under 23 for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 26. mars 2012 #1659 Del Skrevet 26. mars 2012 Hver sin smak; skjønner ikke hva noen ser i Dennis. Synes han er mindre pen, og det gjør han ikke akkurat mer attraktiv at han er veldig høy på seg selv og øynene sine :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1660 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) endelig en ny paradise-uke det er rett og slett for lenge å vente heeeelt fra torsdag kveld til mandag synes jeg Endret 26. mars 2012 av NozMonster 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå