Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Herregud, jeg har tenkt på Are i hele dag! Synes jo han er så FÆL!! Men det er noe med smilet hans og måten han er på tror jeg.. Men jeg har også lest bloggen til eksen hans (som han var utro mot mens han var på PH!), og ser jo han er en dritt. Skjønner ikke hva som feiler meg!!

AB her ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik må nok dra i dag. Han kommer ikke til å stille seg bak Camilla, så hvem kommer til å velge han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har tenkt på Are i hele dag! Synes jo han er så FÆL!! Men det er noe med smilet hans og måten han er på tror jeg.. Men jeg har også lest bloggen til eksen hans (som han var utro mot mens han var på PH!), og ser jo han er en dritt. Skjønner ikke hva som feiler meg!!

AB her ja

hva er bloggen til eksen? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB her ja

Er du betatt mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hva er bloggen til eksen? :popcorn:

misstrondheim.blogg.no tror jeg.. Thyra Andresen, åpen FB profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det intelligente hadde vel vært at Fredrik gikk til Nina og Stian gikk til Camilla. Da kunne Fredrik stille seg med den nye jenta neste uke også kunne Stian få tilbake Nina da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

misstrondheim.blogg.no tror jeg.. Thyra Andresen, åpen FB profil

Oooooh.... De to kler hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kristin begynner å irritere meg, ho tror jo ho eier hele hotellet. Og når ho roper "bRRRREeeev", tror jeg klikker..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det intelligente hadde vel vært at Fredrik gikk til Nina og Stian gikk til Camilla. Da kunne Fredrik stille seg med den nye jenta neste uke også kunne Stian få tilbake Nina da.

Hvis ikke de to dolker Stian i ryggen, og han må bytte partner nok en gang da.. Jeg skjønner at Stian ikke vil bytte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke de to dolker Stian i ryggen, og han må bytte partner nok en gang da.. Jeg skjønner at Stian ikke vil bytte.

Det er sant, men jeg er ikke sikker på om Nina velger Stian over Fredrik hvis de står der begge to... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kristin begynner å irritere meg, ho tror jo ho eier hele hotellet. Og når ho roper "bRRRREeeev", tror jeg klikker..

HAHAHA! Som om jeg skulle skrevet det selv :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er viktig at du ikke glemmer at Kristin er bergenser. De er ofte veldig selvopptatte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...