Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så deilig Nina haddde vært med litt større pupper!?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg har tenkt på Are i hele dag! Synes jo han er så FÆL!! Men det er noe med smilet hans og måten han er på tror jeg.. Men jeg har også lest bloggen til eksen hans (som han var utro mot mens han var på PH!), og ser jo han er en dritt. Skjønner ikke hva som feiler meg!!

AB her ja

Skrevet

Fredrik må nok dra i dag. Han kommer ikke til å stille seg bak Camilla, så hvem kommer til å velge han?

Skrevet

Herregud, jeg har tenkt på Are i hele dag! Synes jo han er så FÆL!! Men det er noe med smilet hans og måten han er på tror jeg.. Men jeg har også lest bloggen til eksen hans (som han var utro mot mens han var på PH!), og ser jo han er en dritt. Skjønner ikke hva som feiler meg!!

AB her ja

hva er bloggen til eksen? :popcorn:

Skrevet

AB her ja

Er du betatt mener du?

AnonymBruker
Skrevet

hva er bloggen til eksen? :popcorn:

misstrondheim.blogg.no tror jeg.. Thyra Andresen, åpen FB profil

Gjest Offensive Pie
Skrevet

HAHhahaa, Andreas!!

Jeg liker ham bedre og bedre, jeg :)

• Liker 4
Skrevet

Det intelligente hadde vel vært at Fredrik gikk til Nina og Stian gikk til Camilla. Da kunne Fredrik stille seg med den nye jenta neste uke også kunne Stian få tilbake Nina da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

misstrondheim.blogg.no tror jeg.. Thyra Andresen, åpen FB profil

Oooooh.... De to kler hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kristin begynner å irritere meg, ho tror jo ho eier hele hotellet. Og når ho roper "bRRRREeeev", tror jeg klikker..

• Liker 10
Skrevet

Triana var sykt fin på håret under parsermonien i dag!!

• Liker 2
Skrevet

Det intelligente hadde vel vært at Fredrik gikk til Nina og Stian gikk til Camilla. Da kunne Fredrik stille seg med den nye jenta neste uke også kunne Stian få tilbake Nina da.

Hvis ikke de to dolker Stian i ryggen, og han må bytte partner nok en gang da.. Jeg skjønner at Stian ikke vil bytte.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan klarer Iselin å stole på Are...?:P

Endret av popnagle
  • Liker 1
Skrevet

Hvis ikke de to dolker Stian i ryggen, og han må bytte partner nok en gang da.. Jeg skjønner at Stian ikke vil bytte.

Det er sant, men jeg er ikke sikker på om Nina velger Stian over Fredrik hvis de står der begge to... :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Kristin begynner å irritere meg, ho tror jo ho eier hele hotellet. Og når ho roper "bRRRREeeev", tror jeg klikker..

HAHAHA! Som om jeg skulle skrevet det selv :P

• Liker 1
Gjest Karm a
Skrevet

Hvordan klarer Iselin å stole på Are...?:P

Hun har vel ikke det store valget.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig at du ikke glemmer at Kristin er bergenser. De er ofte veldig selvopptatte.

• Liker 5
Skrevet

woho Tommy får bli :danse:

Skrevet

Åneeeiii.. håper ikke stian må gå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...