AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1481 Del Skrevet 21. mars 2012 Ånei, nå er Alina hatet der inne:( Liker Alina jeg:p Men jeg er vel den eneste som gjør det.. Men hun er jo så stygg i annsiktet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 21. mars 2012 #1482 Del Skrevet 21. mars 2012 Men ingen reagerer når Andreas er sammen med Camilla, sier noe om maktfordelingen der synes jeg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 21. mars 2012 #1483 Del Skrevet 21. mars 2012 Men hun er jo så stygg i annsiktet? Stygg? Hun er jo kjempepen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2012 #1484 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg blir så satt ut av det der kjekkasblikket Are prøver å sette opp hele tiden. Det kan vel ikke være intensjonen hans å se ut som om han har hatt slag? Endret 21. mars 2012 av kisskissbangbang 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 21. mars 2012 #1485 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg blir så satt ut av det der kjekkasblikket Are prøver å sette opp hele tiden. Det kan vel ikke være intensjonen hans å se ut som om han har hatt slag? Og her fikk jeg min daglige dose av latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 21. mars 2012 #1486 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå viste de det ene paret som står sammen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 21. mars 2012 #1487 Del Skrevet 21. mars 2012 Uff uff, jeg vil ikke at Fredrik eller Stian skal ryke. Alle de andre bryr jeg meg ikke sånn om. Jeg begynner å bli mektig lei av at Camilla sier "jeg trenger at Fredrik kommer og snakker med meg". Kan ikke hun gå og snakke med ham? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 21. mars 2012 #1488 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå viste de det ene paret som står sammen i morgen? Sant! Men jeg så det faktisk ikke! IKKE SI DET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 21. mars 2012 #1489 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nå viste de det ene paret som står sammen i morgen? Nevermind, får vel ikke skrive sånt her:p Endret 21. mars 2012 av challenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mars 2012 #1490 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg skjønner ikke at Fredrik bare legger seg ned og ikke gjør noe for å kjempe for plassen sin på hotellet...Han vet jo at han er i en utsatt situasjon og det virker som at han bare vil ut. Synes forresten ikke at han virker så veldig smart jeg. Ikke når det kommer til spillet hvertfall. Helt enig. Synes han er veldig skutt i hode når han ikke gidder å prøve en gang. Det er tross alt Camilla som bestemmer om han får bli eller ikke. Virker jo bare som han vil hjem. For min del kan han bare dra. Han er så kjedelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 21. mars 2012 #1491 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror at Fredrik hadde vist mye mer av seg selv, og blitt mer interessant dersom han stod med Nina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 21. mars 2012 #1492 Del Skrevet 21. mars 2012 Ånei, nå er Alina hatet der inne:( Liker Alina jeg:p Men jeg er vel den eneste som gjør det.. Liker henne jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mars 2012 #1493 Del Skrevet 21. mars 2012 Ånei, nå er Alina hatet der inne:( Liker Alina jeg:p Men jeg er vel den eneste som gjør det.. Jeg liker å Alina. Digger at det ENDELIG er kommet en inn på hotellet som faktisk vil spille og ikke bare er der for opplevelsens skyld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 21. mars 2012 #1494 Del Skrevet 21. mars 2012 Men hun er jo så stygg i annsiktet? Ja, kjempestygg. Hun trønderen er penest der inne. Alina er nr 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 21. mars 2012 #1495 Del Skrevet 21. mars 2012 Begynner å like Fredrik litt jeg, men han burde kanskje gjøre litt mere utav seg. Tror han vil vise mere av seg selv om han får en partner han trives med. Skal bli spennende å se hvem de bestemmer seg for å splitte i morgen. Håper de gjør så Fredrik får bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 21. mars 2012 #1496 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg liker også Alina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 21. mars 2012 #1497 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg liker å Alina. Digger at det ENDELIG er kommet en inn på hotellet som faktisk vil spille og ikke bare er der for opplevelsens skyld. Problemet er jo at det ikke funker å spille veldig taktisk. Om du kommer til finalen er det fortsatt de tidligere paradise deltakerne som velger hvem som skal stå med kula. Har du vært utspekulert og sleip er det ingen som velger deg på slutten... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mars 2012 #1498 Del Skrevet 21. mars 2012 jeg synes det bare har vært skrevet dritt om alina jeg, og trodde ingen likte henne. så ålright å vite at jeg ikke er den eneste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mars 2012 #1499 Del Skrevet 21. mars 2012 Problemet er jo at det ikke funker å spille veldig taktisk. Om du kommer til finalen er det fortsatt de tidligere paradise deltakerne som velger hvem som skal stå med kula. Har du vært utspekulert og sleip er det ingen som velger deg på slutten... Det kan så være, men det er mye gøyere når folk vil være taktiske og spille enn å bare være der på badeferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 21. mars 2012 #1500 Del Skrevet 21. mars 2012 Oh herre Are når han baksnakket Alina hahahahahahahah. Den gutten er best når han holder kjeft bra han er modell da snakker han ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå