Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Blir ikke folk lei av å se steroidefylte gutter og silikonfylte jenter på tvskjermen kveld etter kveld uten at det skjer noe som helst uten substans?

Nei, det er underholdning på høyt nivå! Men aner ikke hvorfor:p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke folk lei av å se steroidefylte gutter og silikonfylte jenter på tvskjermen kveld etter kveld uten at det skjer noe som helst uten substans?

Men må det være så jævla mye substans i alt du ser på tv'n da? Greit at du kun ser på dagsrevyen og koser deg med det, men for oss andre er PH en time med avkobling fra studier/jobb. Så vi skal nok få nok av substans ellers, bare ikke akkurat her.. Og det er god underholdning

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi!.. og i slike tilfeller så benytter vi noe som heter fjernkontroll. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kan ikke si det. Synes det er utrolig deilig å se på ting uten substans på tv jeg! Befriende å kunne slappe helt av og glane på hjernedød underholdning!

Hva foreslår du vi skal se på i steden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Iselin blir på hotellet LENGE! Hun skulle fått sitt eget tv-show

Den tanken har jeg også vært inne på. :) The Iselin-Show :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner virkelig ikke at det går ann å kalle Andreas for psykopat fordi han har slått seg en gang i hodet med et blad? Det er jo bare en uttrykksform... Han er bare en person som utrykker seg på sin måte. Jeg liker han jeg:) Syns han er morsom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det så fantastisk rart at ei som studerer jus har meldt seg på paradise?

Man må også huske på at det å studere jus i seg selv ikke betyr at man er så smart. Jusstudiet er fullt av blonde hønsehjerner som har sett på amerikanske advokatdrama på TV. De fleste av dem faller av etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eh det er ingen av gutta på ph som bruker steroider :ler: Å kun en av jentene har silikon. Blir så overgitt over folk som tror at alle jentene på ph har silikon :roll:

for å svare på spørsmålet ditt, så NEi jeg blir ikke lei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men må det være så jævla mye substans i alt du ser på tv'n da? Greit at du kun ser på dagsrevyen og koser deg med det, men for oss andre er PH en time med avkobling fra studier/jobb. Så vi skal nok få nok av substans ellers, bare ikke akkurat her.. Og det er god underholdning

Nei det må ikke være substans. Jeg bare lurer på hvorfor gidder folk å se at folk skjemmer seg ut på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det må ikke være substans. Jeg bare lurer på hvorfor gidder folk å se at folk skjemmer seg ut på tv?

Sikkert av samme grunn som du er bruker på KG. Avkobling, tidsfordriv, underholdning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Min oppfatning er at Andreas har en svært teatralsk personlighet. Ergo er han ikke psykopat, bare litt vant til å måtte overdrive ting og være høylytt for å få oppmerksomhet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er rasende festlig :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Men det er jo bare å la vær å se på det da! værre er det rett og slett ikke!

det er PH 4 timer i uken, så det bør ikke være så vanskelig å holde seg unna tv3 de timene ;)

challenger skrev 21 mars 2012 - 16:55:

Hvorfor er det så fantastisk rart at ei som studerer jus har meldt seg på paradise?

jeg synes også det er litt merkelig, fordi etter endt studie så er man opptatt av å bli tatt seriøst! jaffal om du skal jobbe som advokat da!

det er jo mange av de tidligere PH deltakerne som sier at de sliter med å få seg andre jobber enn innen "festbransjen" desuten så er jo PH deltakerne ganske bra stempla i negativ retning, så det å få seg jobb innen jus-verden tviler jeg på at blir en lett sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Viss jeg skal se paradise på tv3.no, må jeg vente til episoden er ferdig på tv da for å se den på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man må også huske på at det å studere jus i seg selv ikke betyr at man er så smart. Jusstudiet er fullt av blonde hønsehjerner som har sett på amerikanske advokatdrama på TV. De fleste av dem faller av etterhvert.

Men hun holder på med 3. året. Da har hun mest sannsynlig komt over kneika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Viss jeg skal se paradise på tv3.no, må jeg vente til episoden er ferdig på tv da for å se den på nett?

Ja. Den kommer ut et par minutter etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...