Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig. Men jeg syns han virker litt vel hissig. Jeg hadde syntest det hadde vært slitsomt å forholde meg til en sånn person..

Han er litt følelsesmessig utagerende, men jeg syntes ikke han er hissig, dersom du med det mener agresjon.

Endret av Spiralis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt følelsesmessig utagerende, men jeg syntes ikke han er hissig dersom du tenker på agresjon.

Jeg tenker hissig som i at han blir fort sur, og lager oppstyr rundt seg når han blir sint, skuffet, sur.

Og at han virker litt trassig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Nina og jusstudiet: hun studerer på Folkeuniversitetet. Ikke akkurat det samme som masterstudiene i juss ved UiO eller UiB ;)

Endret av Honeydew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker hissig som i at han blir fort sur, og lager oppstyr rundt seg når han blir sint, skuffet, sur.

Og at han virker litt trassig..

Han framstår minst like ofte som munter og som en ablegøyemaker. Kan godt være at sutringa bare er en måte å få ut litt stress på.

Underholdende fyr. Syntes han bør stille seg bak Camilla. De er stressa begge to og begge kunne trenge en ny partner. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han framstår minst like ofte som munter og som en ablegøyemaker. Kan godt være at sutringa bare er en måte å få ut litt stress på.

Underholdende fyr. Syntes han bør stille seg bak Camilla. De er stressa begge to og begge kunne trenge en ny partner. :popcorn:

Joda, men jeg personlig syns det er slitsomt å forholde meg til sånne folk. Selv om de er blide og glade liker jeg ikke følelsen av å gå på tær rundt dem for at de ikke skal sprekke.

Nå dømmer jeg ut fra det bittelille jeg har sett på tv, så hvordan han egentlig er vet jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. Nina og jusstudiet: hun studerer på Folkeuniversitetet. Ikke akkurat det samme som masterstudiene i juss ved UiO eller UiB ;)

Det kom jo ikke som noe sjokk akkurat =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg sier han er psykopatiske tendenser er fordi han slår seg i huet ganske ofte og minner meg veldig om en jeg holdt på med. Han var uten tvil psykopat.

Han gjør seg til da.

Basert på det vi har sett av han på tv vil jeg si med ganske stor sikkerhet at han ikke er psykopat. Og jeg misliker at psykiatriske diagnoser blir slengt rundt uten noen form for belegg på å hevde det.

Dramatisk, hissig og impulsiv tror jeg heller vi kan kalle han. Men langt fra psykopat.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt til nå har de som studerer ved FU tatt akkurat samme eksamen ved UiO som de med studierett. Så ja, det er akkurat det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg personlig syns det er slitsomt å forholde meg til sånne folk. Selv om de er blide og glade liker jeg ikke følelsen av å gå på tær rundt dem for at de ikke skal sprekke.

Nå dømmer jeg ut fra det bittelille jeg har sett på tv, så hvordan han egentlig er vet jeg jo ikke.

Hvem bryr seg hvordan han eller noen andre av de egentlig er. Antakelig er de mye mer normale og kjedelige. :skravle:

Det er jo det som er så fint med PH. Vi slipper å omgås personene irl. Vi bare ler og irriterer oss over de en halvtimes tid og så bytter vi kanal. :popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg hvordan han eller noen andre av de egentlig er. Antakelig er de mye mer normale og kjedelige. :skravle:

Det er jo det som er så fint med PH. Vi slipper å omgås personene irl. Vi bare ler og irriterer oss over de en halvtimes tid og så bytter vi kanal. :popcorn:

True that. :) Meeeen om jeg hadde vært med i PH, kan jeg tenke meg at det hadde blitt slitsomt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, det er faktisk akkurat det samme. Samme pensum og mange av de samme foreleserene (dersom du tar det på folkeuniversitetet i Bergen eller Oslo), og eksamen tas sammen med mastergradsstudentene i Oslo. Akkurat samme eksamenen.

Hun har vel utsatt eksamen til høsten eller noe da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så fantastisk rart at ei som studerer jus har meldt seg på paradise? Etter hva vi har sett virker hun som ei helt normal jente, med bein i nesa! Selv om stereotypen som er på paradise er blond, dum og jobber som bartender(og det synes jeg ikke det er noe galt med i hele tatt!), betyr det vel ikke at ALLE er sånn? Det finnes normale folk som liker dette programmet også, selv om enkelte mener noe annet.

Snakk om å skjære alle over en kam altså..

Edit*Ordtaksfeil:p

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det heter å skjære allle over én kam.

Det handler vel noe om at dersom man ønsker å bruke mye tid og penger på en lang og krevende utdannelse så ønsker man å bli tatt seriøst etterpå. Og å være deltaker i Paradise Hotel gjør absolutt ikke at man blir tatt mer seriøst iallfall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter å skjære allle over én kam.

Det handler vel noe om at dersom man ønsker å bruke mye tid og penger på en lang og krevende utdannelse så ønsker man å bli tatt seriøst etterpå. Og å være deltaker i Paradise Hotel gjør absolutt ikke at man blir tatt mer seriøst iallfall.

Hehe, sorry:p Samboer som sier "dra alle under en kam" hele tiden, han som har lært meg det feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men det ER fordi jeg er deilig, da?!?"

- Iselin :klappe:

Jepp! :tommelsmil: Iselin er virkelig verd hvert sekund hun får på skjermen! :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må si at jeg gleder meg litt til å få høre hva som kommer ut av munnen på Iselin i kveld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir ikke folk lei av å se steroidefylte gutter og silikonfylte jenter på tvskjermen kveld etter kveld uten at det skjer noe som helst uten substans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...