Mynona Skrevet 20. mars 2012 #1341 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg syns Camilla er kjedelig, og jeg syns Andreas er litt for voldsom. Jeg liker ikke de der skikkelig klikkene. Jeg vil heller ha Fredrik der. Han har utviklingspotensiale. Syns ikke Are virket så dum i denne episoden. Nei, han har bare ikke vært noe særlig på gård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 20. mars 2012 #1342 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg håper Iselin blir LENGE på hotellet, hun er dobbelt så mye underholdning som alle de andre er til sammen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. mars 2012 #1343 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei, han har bare ikke vært noe særlig på gård Haha nei. Men han rodde den i land da, sauer som hopper over gjerde. Og han skjønte at 6 er mer enn 5 Men nå høres det ut som jeg liker Are, og det gjør jeg jo ikke. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 20. mars 2012 #1344 Del Skrevet 20. mars 2012 Andreas tok kaka i dag med den der boneren sin altså. Herregud, fikk helt latteranfall når det skjedde andre gangen. En smule tiltrukket av Camilla kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mars 2012 #1345 Del Skrevet 20. mars 2012 Andreas tok kaka i dag med den der boneren sin altså. Herregud, fikk helt latteranfall når det skjedde andre gangen. En smule tiltrukket av Camilla kanskje? Skjønner at alina ikke vil spoone. Han kommuniserer jo ikke med lillehjernen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 20. mars 2012 #1346 Del Skrevet 20. mars 2012 Skjønner at alina ikke vil spoone. Han kommuniserer jo ikke med lillehjernen Sant det. Han burde nok jobbe med kommunikasjonen mellom han og hans lillehjerne ja. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 20. mars 2012 #1347 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva er greia med å få boner hele tiden på den måten? Trodde gutter ble ferdig med det i 16 års alderen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 20. mars 2012 #1348 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva er greia med å få boner hele tiden på den måten? Trodde gutter ble ferdig med det i 16 års alderen? De fleste guttene lærer vell seg å kommunisere med utstyret sitt, mens Andreas henger litt etter. Stakkars mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 21. mars 2012 #1349 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg synes Andreas minner om en psykopat noen ganger.Griner fordi han har hørt noen rykter, Slår seg i huet av ingen verdens ting,skal legge seg i fosterstilling hvis han havner på solo. Hallo ro ned litt. Hvis han fortsetter å klikke for slike ting ja da blir han vel grå innen han er 25 Endret 21. mars 2012 av Curlyme 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2012 #1350 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes Andreas minner om en psykopat noen ganger.Griner fordi han har hørt noen rykter, Slår seg i huet av ingen verdens ting,skal legge seg i fosterstilling hvis han havner på solo. Hallo ro ned litt. Hvis han fortsetter å klikke for slike ting ja da blir han vel grå innen han er 25 Tja, kanskje ikke psykopat, men dramaqueen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 21. mars 2012 #1351 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes Andreas minner om en psykopat noen ganger.Griner fordi han har hørt noen rykter, Slår seg i huet av ingen verdens ting,skal legge seg i fosterstilling hvis han havner på solo. Hallo ro ned litt. Hvis han fortsetter å klikke for slike ting ja da blir han vel grå innen han er 25 Jeg syntes han bråreagerer, overdramatiserer og gjør seg til for TV`en 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mars 2012 #1352 Del Skrevet 21. mars 2012 Tja, kanskje ikke psykopat, men dramaqueen. dramaqueen ja! thats what (s)he is! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliata Skrevet 21. mars 2012 #1353 Del Skrevet 21. mars 2012 Hva er greia med å få boner hele tiden på den måten? Trodde gutter ble ferdig med det i 16 års alderen? Ikke så rart når de ser pupp og rumpe hver dag, og runker omtrent hver 6.dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1354 Del Skrevet 21. mars 2012 Andreas er litt voldsom ja. Det er jo bare å bytte partnere til parsermonien uansett. Trenger ikke å klikke helt liksom! Skjønner ikke hvorfor de stresser så med den dumme parspliten. Det er ikke end of the world hvis man blir spiltet i noen dager. Det er som sagt bare å bytte partnere på parsermonien. Så chill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 21. mars 2012 #1355 Del Skrevet 21. mars 2012 Iselin i gårsdagens episode var mildt sagt lattervekkende Hærlig fylleutbrudd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 21. mars 2012 #1356 Del Skrevet 21. mars 2012 Andreas er litt voldsom ja. Det er jo bare å bytte partnere til parsermonien uansett. Trenger ikke å klikke helt liksom! Skjønner ikke hvorfor de stresser så med den dumme parspliten. Det er ikke end of the world hvis man blir spiltet i noen dager. Det er som sagt bare å bytte partnere på parsermonien. Så chill. Blir litt svett av dommedagsAndreas ja. Take a chillpill lissom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2012 #1357 Del Skrevet 21. mars 2012 Andreas tok kaka i dag med den der boneren sin altså. Herregud, fikk helt latteranfall når det skjedde andre gangen. En smule tiltrukket av Camilla kanskje? Hun er jo flott da så jeg klandrer han ikke. I og med at han ikke får seg noe for tiden så er vel tanken på Camilla og å kansje få seg fristende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I-AM-Nicole Skrevet 21. mars 2012 #1358 Del Skrevet 21. mars 2012 Å herregud det blir jo bare bedre og bedre =D Andreas er utrolig tidig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1359 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes Andreas minner om en psykopat noen ganger.Griner fordi han har hørt noen rykter, Slår seg i huet av ingen verdens ting,skal legge seg i fosterstilling hvis han havner på solo. Hallo ro ned litt. Hvis han fortsetter å klikke for slike ting ja da blir han vel grå innen han er 25 Enig, men han får jo mye tv-tid da. Jeg synes Andreas gir god tv-underholdning, og at han er den peneste av guttene der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 21. mars 2012 #1360 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg liker Andreas, veldig kult å ha en ordentlig mannlig dramaqueen på PH! Iselin er bra underholdning, det er Alina også, hun er så sur. Jeg liker Stian, men han er ikke så bra TV, litt for kul og laidback, sånn sett kan han gjerne forsvinne for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå