Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Jeg syns Camilla er kjedelig, og jeg syns Andreas er litt for voldsom. Jeg liker ikke de der skikkelig klikkene. Jeg vil heller ha Fredrik der. Han har utviklingspotensiale.

Syns ikke Are virket så dum i denne episoden.

Nei, han har bare ikke vært noe særlig på gård :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper Iselin blir LENGE på hotellet, hun er dobbelt så mye underholdning som alle de andre er til sammen!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har bare ikke vært noe særlig på gård :fnise:

Haha nei. Men han rodde den i land da, sauer som hopper over gjerde. Og han skjønte at 6 er mer enn 5 :P

Men nå høres det ut som jeg liker Are, og det gjør jeg jo ikke. haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Andreas tok kaka i dag med den der boneren sin altså. Herregud, fikk helt latteranfall når det skjedde andre gangen. En smule tiltrukket av Camilla kanskje? :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas tok kaka i dag med den der boneren sin altså. Herregud, fikk helt latteranfall når det skjedde andre gangen. En smule tiltrukket av Camilla kanskje? :skratte:

Skjønner at alina ikke vil spoone. Han kommuniserer jo ikke med lillehjernen :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Skjønner at alina ikke vil spoone. Han kommuniserer jo ikke med lillehjernen :ler:

Sant det. :fnise: Han burde nok jobbe med kommunikasjonen mellom han og hans lillehjerne ja. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Hva er greia med å få boner hele tiden på den måten? Trodde gutter ble ferdig med det i 16 års alderen? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Hva er greia med å få boner hele tiden på den måten? Trodde gutter ble ferdig med det i 16 års alderen? :fnise:

De fleste guttene lærer vell seg å kommunisere med utstyret sitt, mens Andreas henger litt etter. Stakkars mann. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andreas minner om en psykopat noen ganger.Griner fordi han har hørt noen rykter, Slår seg i huet av ingen verdens ting,skal legge seg i fosterstilling hvis han havner på solo. Hallo ro ned litt. Hvis han fortsetter å klikke for slike ting ja da blir han vel grå innen han er 25

Endret av Curlyme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andreas minner om en psykopat noen ganger.Griner fordi han har hørt noen rykter, Slår seg i huet av ingen verdens ting,skal legge seg i fosterstilling hvis han havner på solo. Hallo ro ned litt. Hvis han fortsetter å klikke for slike ting ja da blir han vel grå innen han er 25

Tja, kanskje ikke psykopat, men dramaqueen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Jeg syntes han bråreagerer, overdramatiserer og gjør seg til for TV`en ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart når de ser pupp og rumpe hver dag, og runker omtrent hver 6.dag. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Andreas er litt voldsom ja. Det er jo bare å bytte partnere til parsermonien uansett. Trenger ikke å klikke helt liksom! Skjønner ikke hvorfor de stresser så med den dumme parspliten. Det er ikke end of the world hvis man blir spiltet i noen dager. Det er som sagt bare å bytte partnere på parsermonien. Så chill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er litt voldsom ja. Det er jo bare å bytte partnere til parsermonien uansett. Trenger ikke å klikke helt liksom! Skjønner ikke hvorfor de stresser så med den dumme parspliten. Det er ikke end of the world hvis man blir spiltet i noen dager. Det er som sagt bare å bytte partnere på parsermonien. Så chill.

Blir litt svett av dommedagsAndreas ja. Take a chillpill lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo flott da så jeg klandrer han ikke. I og med at han ikke får seg noe for tiden så er vel tanken på Camilla og å kansje få seg fristende. :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig, men han får jo mye tv-tid da. Jeg synes Andreas gir god tv-underholdning, og at han er den peneste av guttene der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Andreas, veldig kult å ha en ordentlig mannlig dramaqueen på PH! Iselin er bra underholdning, det er Alina også, hun er så sur. Jeg liker Stian, men han er ikke så bra TV, litt for kul og laidback, sånn sett kan han gjerne forsvinne for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...