AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1241 Del Skrevet 20. mars 2012 Unnskyld om dette er blitt postet før, har ikke lest hele tråden, men ifølge kommentarer på "toppsladring"-bloggen så holdt Are på med en 15/16-åring da han stakk til Mexico.. som han lovte å være trofast mot. Bloggen hennes,og innlegget hun har skrevet: http://misstrondheim.blogg.no/1331599951_paradise_hotel.html Kan jo bare være oppspinn, hvem vet, men litt funny hvis det stemmer Helt off topic. Men hun som skriver denne bloggen er 15 år? Jeg syns hun var skikkelig pen, men er det bare jeg som reagerer på at dagens 14-18 åringer ser mye mer voksen ut nå enn hva man gjorde før? Jeg såg ikke sånn ut da jeg var 15 år. Jeg hadde tippa denne jenta til å være over 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 20. mars 2012 #1242 Del Skrevet 20. mars 2012 Ro ned hormonene, det er nå faen ikke en spoiler din douche. Det var jo helt åpenbart bare en som prøvde å starte en krangel, ikke gidd å svar på sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #1243 Del Skrevet 20. mars 2012 heheeee....,her er det jo god undeholdning før paradise starter! dobbelt opp med morroheter på en dag er ikke værst.... "æææææææææææhhhhhhhhhhhhhhhhh- ikke spoil! jeg har angst for spoiling!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 20. mars 2012 #1244 Del Skrevet 20. mars 2012 Gleder meg til dagens episode. Paradise er alltid en høydare. Det morer meg litt å se hvor engstelige deltakerne er. Synes årets nesten overgår tidligere sesonger med intensivt spill allerede. Virker i alle fall som om de stoler mindre på hverandre. Nå forsto jeg ikke helt gårsdagens drama, men virker som om Kristin (?) og Dennis var så ivrige på å beholde Andreas at de heller ville lure han (aka skape masse drama) fremfor å fortelle han om hensiktene sine. Håper det blir en bra aftermath. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 20. mars 2012 #1245 Del Skrevet 20. mars 2012 Dæven, så nettopp gårsdagens episode. Dette lover bra! Liker klart Nina, Stian og Fredrik best så langt, og hater Ailina(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 20. mars 2012 #1246 Del Skrevet 20. mars 2012 Digger Stian allerede, håper han vinner hele shiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 20. mars 2012 #1247 Del Skrevet 20. mars 2012 Nesten litt søtt at Andreas er så trofast mot Alina, når hun er helt iskald tilbake 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. mars 2012 #1248 Del Skrevet 20. mars 2012 1 time og 15 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 20. mars 2012 #1249 Del Skrevet 20. mars 2012 Dere som synes deltakerne i PH er så lite tiltrekkende; jeg lurer jammen på hva slags mennesker dere omgås og hvordan dere ser ut selv ... Jeg er ikke spesielt pen på en vanlig dag akkurat, og det skal folk få lov til å mene også. Men det var gjerne ikke dette svaret du var ute etter? Du ville vell helst vite at jeg selv synes jeg selv var kjempe pen, mens alle andre er så stygg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliata Skrevet 20. mars 2012 #1250 Del Skrevet 20. mars 2012 jeg må alltid le av intro'n, når stian sitter og gliser på slutten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1251 Del Skrevet 20. mars 2012 Dere som synes deltakerne i PH er så lite tiltrekkende; jeg lurer jammen på hva slags mennesker dere omgås og hvordan dere ser ut selv ... Jeg ser faktisk ganske bra ut og er fornøyd med åssen jeg ser ut, men det spiller vel ingen rolle åssen folk her ser ut vel? Vi må alle få lov til si vår mening om folka på ph. Uansett åssen vi ser ut eller åssen de vi henger sammen med ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1252 Del Skrevet 20. mars 2012 Ro ned hormonene, det er nå faen ikke en spoiler din douche. Det var en spøk, surpompen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1253 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg ser faktisk ganske bra ut og er fornøyd med åssen jeg ser ut, men det spiller vel ingen rolle åssen folk her ser ut vel? Vi må alle få lov til si vår mening om folka på ph. Uansett åssen vi ser ut eller åssen de vi henger sammen med ser ut. Joda, enig i det, men det blir litt rart når folk her overgår hverandre i å klage på hvor lite kjekke mennene er og hvor stygge jentene er, og hvor skuffende det er at de ser sånn ut blablabla. De er i alle fall ikke verre enn en gjennomsnittlig nordmann ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. mars 2012 #1254 Del Skrevet 20. mars 2012 Joda, enig i det, men det blir litt rart når folk her overgår hverandre i å klage på hvor lite kjekke mennene er og hvor stygge jentene er, og hvor skuffende det er at de ser sånn ut blablabla. De er i alle fall ikke verre enn en gjennomsnittlig nordmann ... Alle deltakerne hadde sikkert vært søte/pene hvis de hadde hatt en ålreit personlighet. Slik som Are. Hvis han hadde vært en artig gutt med mye humor og sjarm, hadde nok folk syntes han var kjekk. Men siden han virker som en slimål, blir han med ett mindre pen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 20. mars 2012 #1255 Del Skrevet 20. mars 2012 Enig med Kaffemor. Personlighet har mye å si for utseende. Alina f.eks er ganske pen når hun smiler, men ikke i det hele tatt når hun er isdronning.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #1256 Del Skrevet 20. mars 2012 og desutten så er det jo trynefaktor så det holder på PH. Og det vet jo deltakerne før de melder seg på, så de ber jo om at folk skal diskutere utseende deres, personligheten deres og alt som er med dem å gjøre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1257 Del Skrevet 20. mars 2012 De er i alle fall ikke verre enn en gjennomsnittlig nordmann ... PH-deltakerne er selvfølgelig penere enn den gjennomsnittlige nordmann, si hva dere vil. I PH er det selvfølgelig trynefaktor så det holder som noen her nevner, og castingen ser selvfølgelig på utseendet deres. IHVERTFALL når det gjelder kropp så ser de langt bedre ut enn gjennomsnittet. Jeg synes ikke f.eks. Are, Kristin, Iselin, Fredrik, Stian, Dennis og han nye er superpene akkurat. Men at de er over gjennomsnittet, over en 6-er på skalaen, er da ganske selvfølgelig. Alina, Camilla og Nina er etter min mening de peneste jentene, og ligger vel på 8-9 på skalaen. Synes også Andreas er søt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. mars 2012 #1258 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) PH-deltakerne er selvfølgelig penere enn den gjennomsnittlige nordmann, si hva dere vil. I PH er det selvfølgelig trynefaktor så det holder som noen her nevner, og castingen ser selvfølgelig på utseendet deres. IHVERTFALL når det gjelder kropp så ser de langt bedre ut enn gjennomsnittet. Jeg synes ikke f.eks. Are, Kristin, Iselin, Fredrik, Stian, Dennis og han nye er superpene akkurat. Men at de er over gjennomsnittet, over en 6-er på skalaen, er da ganske selvfølgelig. Alina, Camilla og Nina er etter min mening de peneste jentene, og ligger vel på 8-9 på skalaen. Synes også Andreas er søt. Jeg syns ikke Iselin er en 6er eller mer, heller litt under.. og jeg syns Camilla er små harry. Ellers ser alle ganske vanlige ut.. men de fleste har jo bra trente kropper. Det skal de ha. Endret 20. mars 2012 av eplebit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1259 Del Skrevet 20. mars 2012 PH-deltakerne er selvfølgelig penere enn den gjennomsnittlige nordmann, si hva dere vil. I PH er det selvfølgelig trynefaktor så det holder som noen her nevner, og castingen ser selvfølgelig på utseendet deres. IHVERTFALL når det gjelder kropp så ser de langt bedre ut enn gjennomsnittet. Jeg synes ikke f.eks. Are, Kristin, Iselin, Fredrik, Stian, Dennis og han nye er superpene akkurat. Men at de er over gjennomsnittet, over en 6-er på skalaen, er da ganske selvfølgelig. Alina, Camilla og Nina er etter min mening de peneste jentene, og ligger vel på 8-9 på skalaen. Synes også Andreas er søt. Iselin overer gjennomsnittet? Nei, huff, hun er ikke særlig fjong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. mars 2012 #1260 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg skjønner ikke hva alle ser i Alina jeg. Hun er langt i fra stygg, og en pen jente, men jeg synes ikke hun nødvendigvis er noe å ringe hjem om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå