Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er litt for nyskjerrig, og flink til å stalke :fnise: Så jeg i hvertfall legge til at hun har bilder av henne og Are på facebook, med kommentar om at han er kjekk, så det tyder vel på at det er sant :jepp:

Spoilertråden, spoilertråden, spoilertråden. :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke spoiling å si at man har sett are med ei bloggejente som ikke er med i ph på Facebook vel.... Kan ikke bli helt hysterisk her...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel ikke spoiling å si at man har sett are med ei bloggejente som ikke er med i ph på Facebook vel.... Kan ikke bli helt hysterisk her...

Dere som liker å skrive om andre ting enn det vi kan se på tv i denne tråden for så å kalle oss hysteriske når vi påpeker at vi ikke ønsker informasjonen deres her, hvorfor kan dere ikke bare henge i den andre offisielle spoiler-tråden, der dere kan skrive hva dere vil? Så slipper dere oss hysteriske ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo endel drama rundt Fredrike også.

Men hva godt skulle han få ut av at Andreas stilte seg bak hans parter.. når de er flere gutter enn jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som liker å skrive om andre ting enn det vi kan se på tv i denne tråden for så å kalle oss hysteriske når vi påpeker at vi ikke ønsker informasjonen deres her, hvorfor kan dere ikke bare henge i den andre offisielle spoiler-tråden, der dere kan skrive hva dere vil? Så slipper dere oss hysteriske ...

Det er jo som at de på PH skriver at Are jobber som modell. Oi, vi ser han jo ikke jobbe som modell inne på PH, SPOILER!!!

Det her er så langt fra en spoiler som det kan være, så vidt jeg ser det. Å henge inne på spoiler-tråden er jo en annen sak, for jeg vil heller ikke vite ALT som kommer til å skje. Men ting som har skjedd før de kom inn på PH, som ikke har noen som helst forbindelse med det som vil skje heller der inne heller, kan vel neppe kalles spoiler. :roll:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun skrev "hvis ikke han nye får fredning, så ryker vel han" tolker jeg det som at hun refererte til den nye deltakeren, ikke Are.

Åjaaaa... Da misforstod jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Dette er ikke spoling. Ærlig talt.

Jeg synes Tommy var litt for tynn etter min smak. Jeg er heller ikke noe fan av dialekten hans.

Endret av Linda sofie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunnen enig i at ting som har skjedd før paradise ikke kan gjelde som spoiling. Men er vi enige om at ting som skjer mens de er der og ting som har skjedd etter at de kom ut faktisk er spoiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hysterisk angående spoiling eller?? Dette er jo snakk om noe har skjedd FØR Are ble med på paradise...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å si at ting som har skjedd FØR paradise hotel er spoling blir for dumt altså ;) Skjerpings!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hysterisk, hysterisk, hysterisk. :roll:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Jeg synes ikke Tommy var så fin jeg.. Han var definitivt bedre enn de som er der inne nå, men han var da allikevel ikke spesielt kjekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en viss forkjærlighet for Andreas :fnise: Han ser så babyface ut, og virker skikkelig følsom. Men han har jo de kuleste kommentarene, og han får meg til å le hele tiden.

"Skyt meg i hue og kall meg en krakk"

"Det maker ingen sence!"

Are er bare klein. Hva skjer med sleskesmilet? Og kombinert med lespingen er han jo den ultimate klysa :haar:

Har mistet litt sansen for Kristin. Digga hun først, men nå virker hun skikkelig høy på seg sjæl, og det ser ut som hun tror hun eier hotellet.. :huh:

Gleder meg til i kveld :tronderbart:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes ikke Tommy var så fin jeg.. Han var definitivt bedre enn de som er der inne nå, men han var da allikevel ikke spesielt kjekk

Dere som synes deltakerne i PH er så lite tiltrekkende; jeg lurer jammen på hva slags mennesker dere omgås og hvordan dere ser ut selv ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SPOILERTRÅDEN

Ro ned hormonene, det er nå faen ikke en spoiler din douche.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...