Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Jeg forsto dramaet slik at Dennis og Kristin ønsker Camilla og Andreas som par, fordi at de da har sine to "bestevenner" sammen, og kan danne et sterkt firkløver der inne. Kristin vet ikke hvor hun har Alina, og vil derfor ha henne ut.

Siden Stian fortalte at en av jentene ønsket å ta i mot fredningen, har de tenkt seg fram til at det må være Alina. De er overbevist om at det må være henne,fordi de tror at Iselin ikke er smart nok til å lure Are, og da står Alina igjen som eneste skyldige. Og ved hjelp av dramaqueen Andreas som ikke har fått med seg noe av dette, og Kristin og Dennis som ikke kan innrømme at de dreit litt på draget når de antok at det var Alina....DRAMA!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg forsto dramaet slik at Dennis og Kristin ønsker Camilla og Andreas som par, fordi at de da har sine to "bestevenner" sammen, og kan danne et sterkt firkløver der inne. Kristin vet ikke hvor hun har Alina, og vil derfor ha henne ut.

Siden Stian fortalte at en av jentene ønsket å ta i mot fredningen, har de tenkt seg fram til at det må være Alina. De er overbevist om at det må være henne,fordi de tror at Iselin ikke er smart nok til å lure Are, og da står Alina igjen som eneste skyldige. Og ved hjelp av dramaqueen Andreas som ikke har fått med seg noe av dette, og Kristin og Dennis som ikke kan innrømme at de dreit litt på draget når de antok at det var Alina....DRAMA!

Men det var jo endel drama rundt Fredrike også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld om dette er blitt postet før, har ikke lest hele tråden, men ifølge kommentarer på "toppsladring"-bloggen så holdt Are på med en 15/16-åring da han stakk til Mexico.. som han lovte å være trofast mot.

Bloggen hennes,og innlegget hun har skrevet: http://misstrondheim.blogg.no/1331599951_paradise_hotel.html

Kan jo bare være oppspinn, hvem vet, men litt funny hvis det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld om dette er blitt postet før, har ikke lest hele tråden, men ifølge kommentarer på "toppsladring"-bloggen så holdt Are på med en 15/16-åring da han stakk til Mexico.. som han lovte å være trofast mot.

Bloggen hennes,og innlegget hun har skrevet: http://misstrondheim.blogg.no/1331599951_paradise_hotel.html

Holdt på å si at det bare gjorde han enda eklere at han holdt på med en 15/16 åring, men så kom jeg på at han jo bare er 20.... Tror alltid han er oppi 30 årene, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Hvis dette stemmer...... :hakeslepp:

Må ærlig innrømme at når jeg så Are for første gang på Paradise brekte jeg meg nesten. Fyren er direkte kvalm og måten han oppførte (og oppfører) seg på er helt ufordragelig. Makan til klyse skal man faktisk lete lenge etter! Bærumsossene ser bedre ut IMO...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Jaja, viser jo bare at det er ingen på hans egen alder som vil ha han. Unntatt Iselin da, men hun er jo som en 14 åring så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du er egentlig unnskyldt siden du ikke har lest tråden, men jeg er LITT lei av hylekoret om hvor dum Iselin er. Hun er vel ikke noe dummere enn de fleste andre, hun har bare en litt spesiell måte å uttrykke seg på, og snakker før hun tenker (det har hun jo sagt selv). Jeg har aldri hørt Iselin baksnakke eller komme med spydigheter om andre, heller. Så nå heier jeg på henne. Selv om hele stilen hennes med håret og alt ikke er helt min greie, så liker jeg henne bedre enn alle andre som tror de er så jævla mye smartere.

Go Iselin!

Jeg er så enig! Folk som sier at andre er dumme er dum selv... lissom :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Fått sansen for Fredrik, Stian og Nina. Virker som bra folk.

Liker også båndet mellom Dennis og Andreas :P

Camilla virker å være ganske usynlig.

Og Alina, hvorfor er hun med egentlig? Ja, hun har vinnerlyst og temperament, men det er jo ikke underholdene det. Hadde vært mye bedre med en sånn Victoria - type, som skaper intriger. Dessuten er det ganske merkelig at en som er så heit oppfører seg så kjølig som hun har gjort til nå. Jeg forstår henne liksom ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg også. Jeg kommer fra bondelandet selv, men er langt ifra så harry som den fyren der. Ble en smule flau altså... Og den dialekten! Æsja! Jeg har også typisk bondelandsdialekt, men det er faktisk mulig å forstå min dialekt, hans dialekt er jo nesten.. Umulig. Og den er uansett fæl, skjønner ikke at han tror han kan sjarmere noen med den. :gjeiper:

Totning er ikke spesielt mer uforståelig enn stavangerdialekt, men klart har du bestemt deg på forhånd så blir det jo sånn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper Are ryker til torsdag, men tviler på det. Hvis ikke han nye får en fredning eller noe, så ryker vel han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun kristin virker litt kjip jeg..

Og hun og Dennis virker litt selverklærte sterkere enn alle de andre. Er de egentlig det da?

Det syns jeg også! Har blitt litt småkvalm av Kristin og forsøket hennes på å posisjonere seg de siste episodene. Hun "visste at dette kom til å skje" som hun sa da Alina konfronterte henne, spydig måte å svare på når hun tydelig har slengt rundt usanne rykter. Hun kommer til å falle for sitt eget spill, Dennis også, men tror han har størst sjanse til å redde seg selv.

:popcorn:

Tror det blir en bra pandoras eske på onsdag :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn forstod jeg det også. Andreas hadde egentlig ingen grunn til å begynne å grine og stresse, det er jo bra at Kristin+Dennis vil at han skal stå med Camilla sånn at de fire blir et sterkt firkløver. Camilla og Andreas ville stått sterkt sammen, men han er tydeligvis betatt av Alina, av en eller annen grunn ...

Kristin+Dennis var litt for ivrige i spillingen sin der, blir spennende å se hvordan det slår tilbake på dem selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo endel drama rundt Fredrike også.

Det var fordi ingen visste hvem som hadde sagt det om Alina, og dermed ble "alle" mistenkt. Fredrik skjønte vel fint lite av hele greia :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Fredrik hadde noe med det å gjøre. Mine favoritter per i dag er Fredrik, Nina og Stian. Og Iselin byr jo på mye underholdning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Are ryker til torsdag, men tviler på det. Hvis ikke han nye får en fredning eller noe, så ryker vel han.

Hvorfor tror du han ryker uten fredning? Jeg synes han er en av de som sitter tryggest. Iselin er jo betatt, hun valgte jo nettopp han foran Bjørnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er litt for nyskjerrig, og flink til å stalke :fnise: Så jeg i hvertfall legge til at hun har bilder av henne og Are på facebook, med kommentar om at han er kjekk, så det tyder vel på at det er sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du han ryker uten fredning? Jeg synes han er en av de som sitter tryggest. Iselin er jo betatt, hun valgte jo nettopp han foran Bjørnar.

Når hun skrev "hvis ikke han nye får fredning, så ryker vel han" tolker jeg det som at hun refererte til den nye deltakeren, ikke Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...