challenger Skrevet 18. mars 2012 #1021 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg tror det store forskjellen ligger i at du (mest sannsynlig) er ganske riktig skrudd sammen i toppen i motsetning til de som er med på PH. Derfor foretrekker man og gjør andre valg (tror ikke vi kan forvente at noen der inne tar et fornuftig valg) Husk at det er nok tv3 som bestemmer hvem som får bli og hvem som skal dra.. De vil nok mye heller ha Are der som lager tv ved å ha sex, enn stakkars lille Bjørnar som er litt for normal og sjenert til å være på paradise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2012 #1022 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg tror ikke tv3 bestemmer i så stor grad som noen av dere mener. De manipulerer ved å legge inn twister f.eks som gjør at den som alle hater, men som lager bra TV plutselig får fredning, og ved å sende folk inn igjen. Men jeg tro ikke de bestemmer hvem deltakerne skal velge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. mars 2012 #1023 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg tror ikke tv3 bestemmer i så stor grad som noen av dere mener. De manipulerer ved å legge inn twister f.eks som gjør at den som alle hater, men som lager bra TV plutselig får fredning, og ved å sende folk inn igjen. Men jeg tro ikke de bestemmer hvem deltakerne skal velge. jeg tror heller ikke Tv3 bestemmer hvem de skal velge under parsermonien. Tror nok de bestemmer det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. mars 2012 #1024 Del Skrevet 18. mars 2012 Husk at det er nok tv3 som bestemmer hvem som får bli og hvem som skal dra.. De vil nok mye heller ha Are der som lager tv ved å ha sex, enn stakkars lille Bjørnar som er litt for normal og sjenert til å være på paradise. Apropo sex, grøss den sangen de spilte i bakgrunnen gjorde hele scenen bare-- veldig fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 18. mars 2012 #1025 Del Skrevet 18. mars 2012 Apropo sex, grøss den sangen de spilte i bakgrunnen gjorde hele scenen bare-- veldig fæl! Har hatt den på hjernen hele helgen jeg Helt grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. mars 2012 #1026 Del Skrevet 18. mars 2012 Har hatt den på hjernen hele helgen jeg Helt grusom! Virkelig! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1027 Del Skrevet 18. mars 2012 Syns det er morro å se på at hun er så ekstrem, ja. Det med å markere hver sin side i senga, og kjefte hvis partneren kommer for nær. Og når hun påpeker flere ganger at hun ikke vil ha noen kjæreste! Akkurat som at noen hadde uttrykt noen interesse i det hele tatt Enig i dette. Men: ei jente som Alina er sikkert vant til at menn hele tiden sjekker henne opp og vil ha henne, så hun tar det vel som en selvfølge at de er interessert Paradise-karene er jo single, så.. Alle Paradise-jentene er jo nok vant til masse oppmerksomhet fra gutta, mne tror kanskje at Alina er i en egen klasse. Hun er elegant og vakker og eksotisk, og så har hun en selvtillit og "bitchy attitude" som jeg tror gutta tiltrekkes av... Synes egentlig ikke de andre jentene er sånn kjempepene... Vil egentlig ikke tro at Iselin og Kristin er store favoritter hos gutta. Iselin er for blond og dum, mens Kristin er mer sånn "kul og kompis jente", og ikke en sånn typisk pen jente, liksom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 19. mars 2012 #1028 Del Skrevet 19. mars 2012 Yey! Da var det mandag igjen. Gleder meg til PH i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1029 Del Skrevet 19. mars 2012 Har hatt den på hjernen hele helgen jeg Helt grusom! Hvilken sang var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1030 Del Skrevet 19. mars 2012 Yey! Da var det mandag igjen. Gleder meg til PH i kveld Jeg gleder meg så mye at det er bittelitt flaut Blir spennende å se hvem som kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 19. mars 2012 #1031 Del Skrevet 19. mars 2012 Are på sin side forteller hva han setter pris på med sin sengepartner. - Det jeg liker med Iselin er at utseendemessig er hun helt grei og så vet jeg til enhver tid hvor jeg har henne og det er selvfølgelig et pluss, mener han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 19. mars 2012 #1032 Del Skrevet 19. mars 2012 Med fare for gjentakelser, har ikke lest gjennom hele tråden her... Og har ikke sett episoden(e) men seriøst....etter å ha sett denne videoen. http://www.seher.no/891632/fikk-angst-etter-tidlig-paradise-hotel-sex er det bare å være overbevist om at jeg ikke har gått glipp av noe..... Er det virkelig mulig å være så blond på tv? Både måten det poseres på ved bassengkanten og det hun sier.....aaiihhhhjjjj blir så fryktelig flau.... Krysser fingre og alt jeg har for at mine døtre aldri blir sånn....... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 19. mars 2012 #1033 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er spent på om det kommer inn en gutt eller jente i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1034 Del Skrevet 19. mars 2012 Med fare for gjentakelser, har ikke lest gjennom hele tråden her... Og har ikke sett episoden(e) men seriøst....etter å ha sett denne videoen. http://www.seher.no/891632/fikk-angst-etter-tidlig-paradise-hotel-sex er det bare å være overbevist om at jeg ikke har gått glipp av noe..... Er det virkelig mulig å være så blond på tv? Både måten det poseres på ved bassengkanten og det hun sier.....aaiihhhhjjjj blir så fryktelig flau.... Krysser fingre og alt jeg har for at mine døtre aldri blir sånn....... Du er egentlig unnskyldt siden du ikke har lest tråden, men jeg er LITT lei av hylekoret om hvor dum Iselin er. Hun er vel ikke noe dummere enn de fleste andre, hun har bare en litt spesiell måte å uttrykke seg på, og snakker før hun tenker (det har hun jo sagt selv). Jeg har aldri hørt Iselin baksnakke eller komme med spydigheter om andre, heller. Så nå heier jeg på henne. Selv om hele stilen hennes med håret og alt ikke er helt min greie, så liker jeg henne bedre enn alle andre som tror de er så jævla mye smartere. Go Iselin! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 19. mars 2012 #1035 Del Skrevet 19. mars 2012 Du er egentlig unnskyldt siden du ikke har lest tråden, men jeg er LITT lei av hylekoret om hvor dum Iselin er. Hun er vel ikke noe dummere enn de fleste andre, hun har bare en litt spesiell måte å uttrykke seg på, og snakker før hun tenker (det har hun jo sagt selv). Jeg har aldri hørt Iselin baksnakke eller komme med spydigheter om andre, heller. Så nå heier jeg på henne. Selv om hele stilen hennes med håret og alt ikke er helt min greie, så liker jeg henne bedre enn alle andre som tror de er så jævla mye smartere. Go Iselin! Altså, hun framstår jo ikke som en person som forstår hva som skjer rundt henne, så jeg skjønner at enkelte mener hun er dum. Jeg tror hun dessverre har sklidd litt for mye inn i blond-rollen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 19. mars 2012 #1036 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Når jeg kjørte til jobb i dag var det intervju med Iselin på radioen, og jeg kom ut av telling på hvor mange ganger den jenta der sa "lissom" i løpet av de minuttene! *Redigerte litt for det ble visst sett på som spoiler for noen Endret 19. mars 2012 av challenger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1037 Del Skrevet 19. mars 2012 Når jeg kjørte til jobb i dag var det intervju med Iselin på radioen, og jeg kom ut av telling på hvor mange ganger den jenta der sa "lissom" i løpet av de minuttene! Hørtes ut som at hun og Are fortsatt var fuckfriends i følge henne også.. Ta sånt i spoilertråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1038 Del Skrevet 19. mars 2012 Ta sånt i spoilertråden. Er det virkelig spoiling å si ting som har skjedd ETTER ph? Hun avslører jo ingen ting om hva som har skjedd på ph. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1039 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det virkelig spoiling å si ting som har skjedd ETTER ph? Hun avslører jo ingen ting om hva som har skjedd på ph. Jo faktisk, det kan avsløre mye. Skjønner du ikke det selv? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 19. mars 2012 #1040 Del Skrevet 19. mars 2012 Altså, hun framstår jo ikke som en person som forstår hva som skjer rundt henne, så jeg skjønner at enkelte mener hun er dum. Jeg tror hun dessverre har sklidd litt for mye inn i blond-rollen. Jeg tror også det er en rolle, og at hun spiller dum. På en måte trist at jenter føler de må oppføre seg sånn/se sånn ut for å få oppmerksomhet, samtidig er hun jo på en måte kul som tør. Jeg er enig i at hun ikke er den dummeste der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå